למה נשות בית שמש הפסידו מופע של ירדנה ארזי

נשים יקרות, לא זכיתן לחגוג כיאות את יום האישה הבינלאומי, לא בגלל שמעון גולדברג, גם לא בגלל מלאכי כי טוב מהפלג הירושלמי, אלא בגלל שלשכת ראש העיר עליזה בלוך הציונית, החליטה לצמצם צעדיה של סגניתה מהבית היהודי רינה הולנדר. זה אמיתי. קראו

מתוף דף הפייסבוק של ירדנה ארזי- צילום בכרם של אחותה ענבי טלי
מתוף דף הפייסבוק של ירדנה ארזי- צילום בכרם של אחותה ענבי טלי

נשות בית שמש בודאי גאות ומברכות על עצם העובדה שזכו לראש עיר בדמות אישה. בלוך התהדרה בכך בעצמה, יש לה תחושה של ניצחון על מה שהיה כאן בבית שמש בעניין הדרת נשים. עד אתמול. אתמול, חגגו ואו ציינו את יום האישה הבינלאומי, ביום הזה בדרך כלל נשים גאות עוד יותר ומוציאות ביקורת על המציאות אם יש להן. עוד סיבה יש להן השנה, לקנטר ולקטר ולגז'דר אם ידעו שנמנעה מהם צפייה בהופעה של הזמרת המיתולוגית ירדנה ארזי. בשנה שעברה שמחה את נשות רחובות, השנה ביקשו המארגנות הולנדר ונחמני לשמח את נשות בית שמש.

אז כן הכל היה מוכן, ההפקה של ירדנה הגישה הצעת מחיר לקיום מופע בהיכל התרבות העירוני. הוצאה הזמנת רכש כמקובל. יש סעיף תקציבי למימון המופע, היחידה המממנת היא מעמד האישה בעירייה, היתרה גוייסה ממקורות חיצוניים, מקול קורא שגייסה מחלקת הנשים בעירייה בראשות אורנה נחמני. הכל היה ערוך ומוכן מבעוד מועד, אפילו היכל התרבות נתבקש לשריין יום לטובת אירוח של ירדנה ארזי. מאמצע פברואר כבר חושבים לקיים חגיגה אמיתית ביום האישה הבינלאומי. תודו, תצדיעו למארגנות ולחושבות.

לבסוף מי תקע את האירוע? לא תאמינו!!! אישה!!!

מי האישה?

ובכן הנה הסיפור, ולא חדש הוא שבן עליזה בלוך, ראש העיר לבין סגניתה רינה הולנדר יש מחלוקות לא מעטות. בנושא הזה הייתה אפילו ציפיה שעליזה תברך על המוגמר כמו שהיא יודעת לעשות בכל אירוע או מופע העולה על בימות ההיכל. בחיוך, בסימפטיה, באתנחתא, עולה על הבמה מבקשת צומי, מודה למארגנים, מברכת, מתחנחנת קצת, זוכה למחיאות כפיים ונעמדת בכניסה לאולם, רוקדת ושרה עם עצמה לפרק זמן שמותיר לה השעון העמוס שלה ואז נעלמת. ממש כפי שעשתה כאן בהפקה הגדולה של ילדי המעברה, ממש כפי שהיא עשה כאן במופע של יהורם גאון... ועוד מופעים רבים אחרים.

הפעם לשכת ראש העיר והרמט- נתי גבאי- פעלו לחסום את כל התקציבים לפעילות ציון יום מעמד האישה הבינלאומי. כך נמסר לנו בכאב גדול. עד כדי כך, שמאן דהוא הציע להפוך את שם היום החשוב הזה ליום הנקמנות הפוליטית.

באמת?

תגידו ככה אתם רוצים לראות עירייה מתנהלת?

ואם הזכירו פוליטיקה, הפרשנות שלי לאירוע הזה, שבלוך מסמנת את הכיוון הפוליטי שלה, בלי הבית היהודי. בלי הליכוד. למה הליכוד ואיך הליכוד מתערבב כאן? ראו תגובת יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי לאירוע. "ראיתי הבוקר את 'נבחרת האלופות' שפרסמה הגברת, ראש העיר, נדמה לי שזו הפעם הראשונה שהגברת מתייחסת ליום האישה (טוב שיש בחירות) וזאת לאחר שהיא מתעלמת מסגניתה רינה הולנדר ואף מהיועצת שלה למעמד האישה אורנה נחמני". חברו לסיעה, סגן ומ"מ ראש העיר משה שיטרית ציין: "לפי בדיקה אחרונה שעשיתי יש סגן ראש העיר אישה". שניהם מתייחסים אמנם להמשך אירוע שבא אחרי הפרסום על ביטול המופע של ירדנה ארזי, הביקורת לא פשוטה היא אפילו מרמזת הרבה- אמנם רק בסוגריים, הרמז ברור בשל הבחירות המתקרבות. יכול להיות שבגלל חוסר התמיכה הצפוי של הבית היהודי, ביתה של רינה הולנדר, מצמצמת בלוך את יכולתה של הולנדר למלא תפקידה?

סוף דבר, נשות בית שמש הפסדתן מופע של ירדנה ארזי, לא זכיתן לחגוג כיאות את יום האישה הבינלאומי, לא בגלל שמעון גולדברג ולא בגלל ישעיהו אענרייך החרדים, גם לא בגלל מלאכי כי טוב מהפלג הירושלמי, המשנה לראש העיר, אלא בגלל שלשכת ראש העיר עליזה בלוך הציונית, החליטה לצמצם צעדיה של סגניתה מהבית היהודי רינה הולנדר.

ועוד דבר, זה שיש לכן אישה בתפקיד הכי חשוב, לא בטוח שפרמתם את כל הקשרים לדרך להצליח בעתיד יותר. חשבו על זה.

נעשה ניסיון למצוא את מקור הצילום- הפרסום לפי סעיף 27א

נושאים: יום האישה הבינלאומי, ירדנה ארזי, עליזה בלוך, רינה הולנדר
מתוף דף הפייסבוק של ירדנה ארזי- צילום בכרם של אחותה ענבי טלי
מתוף דף הפייסבוק של ירדנה ארזי- צילום בכרם של אחותה ענבי טלי
מתוף דף הפייסבוק של ירדנה ארזי- צילום בכרם של אחותה ענבי טלי
מתוף דף הפייסבוק של ירדנה ארזי- צילום בכרם של אחותה ענבי טלי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: