חוזרים ללימודים? תבדקו קודם עם אחד הגורמים המוסדיים

מנהל או גננת יקבלו החלטה אם לשוב ללימודים, יש מוסדות שאפילו לכך לא מגיעים, כי אין פשוט מיגוניות. הודעת העירייה מעורפלת ולא ברורה, רב בה הסתום מאשר הברור, בדקו בעצמכם.

כיתת לימוד
כיתת לימוד
הודעת דוברות העירייה לשוב תפקוד מערכת החינוך, מעורפלת, סתומה, לא ברורה. "העיר בית שמש חוזרת ללימודים בתוך מוסדות החינוך באופן מדורג בימים הקרובים", מתי? מחר? מחרתיים? אולי בעוד חמישה ימים... או למשל ההוראה הבאה: "בתי ספר בעיר בית שמש רשאים לשוב ללימודים מקרוב (פיזי) בהתאם להנחיות ולקיום תנאי מיגון של פיקוד העורף".

אז שאלנו עבורכם. 'בימים הקרובים'- פירושו תלוי הרבה בהיערכות, אם למחר יתברר שאין מורים מספיק בבית ספר כדי לקלוט את כל התלמידים, יכול מנהל בי"ס לקבוע שמחר לא פותח והוא יפתח רק ביום בו יעלה בידיו לגייס כוח אדם מספיק כדי לקיים מערכת חינוך.

ועוד, אם יתברר לדעת מנהל המוסד החינוכי שאין מערכת מיגון לפי הנחיות פיקוד העורף אזי יכול המנהל להודיע להורים שאין לימודים.

כבר עכשיו ברור שבמרכזי הקרוואנים, מקומות בהם אין מערכת מיגון ואין מיגוניות, לא יתקיימו לימודים.

גם גני הילדים העירוניים ייפתחו בהדרגה במהלך הימים הקרובים, וההודעה תימסר על ידי הגננת לציבור ההורים.

האחריות עוברת לידי המנהל, לידי הגננת, עליהם מוטלת החובה לבדוק את מוכנותם בעת הזו.

טוב אם תקראו שוב ושוב את הודעת העירייה ותבררו מול מנהלי מוסדות החינוך שלכם, או לפחות תרימו טלפון למורה התלמיד/ה בנכם/בתכם, לו צריכות להיות תשובות יותר ברורות.

מומלץ לא לשלוח את הילד לבית הספר לפני שוידאתם אכן שמתקיימים לימודים, ייתכן שמנהלי מוסדות חינוך יחליטו לפי התשובות שיקלו מהמורים/המאבטחים וכד שאין די לקיים יום לימודים בטוח.

ומנהלי המוסדות חייבים לבדוק אם מוסדות החינוך באחריותם 'עוברים' תחת הנחיית פיקוד העורף. האם יש מיגון? האם יש מרחב מוגן? האם יש מאבטחים ואם אין מי יכול למלא מקומם?

לא הוגן להעביר אחריות שוב המערכת לתפקוד על המנהלים והגננות בעיקר, דמויות טרודות בעצמם בחייהם האישיים. מוטב לבדוק באופן אישי בכל יום עם אחד הגורמים בבית הספר, מנהל ומטה, אם יש לימודים, ואז לקבל החלטה אם לשלוח את ילדיכם למוסד החינוכי.
נושאים: לימודים, שגרה, מלחמה, בית שמש
כיתת לימוד
כיתת לימוד
כיתת לימוד
כיתת לימוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: