עוד פרידה משמעותית בלשכת ראש העיר

אחת מנאמנותיה האחרונות של עליזה בלוך בעירייה מסיימת תפקידה אחרי ארבע שנות שירות כעוזרת האישית הקרובה ביותר. סתיו סעד עוזבת

מינס שעזבה וסעד שעוזבת
מינס שעזבה וסעד שעוזבת

כי הנה הסתיו הגשם טרם חלף לו. סתיו סעד, העוזרת האישית, הצמודה לעליזה בלוך מסיימת תפקידה. זו כבר לא שמועה, זו ידיעה מבוססת. סתיו הודיעה לפני יציאתה לארה"ב, מסע אחרון כנראה עם בלוך לחו"ל, שיהווה גם מסע הסיכום והפרידה לתקופה ארוכה של ארבע שנים וכמה ימים. סעד החזיקה מעמד יחסית לשאר הבכירים שהובאו בידי בלוך.

סתיו סעד נבחרה בידי בלוך להיות עוזרתה, והייתה יד ימינה, המאפרת הצמודה, המלבישה, המתזמנת, המלווה, ובעיקר החושבת על דקדוקי העבודה להם נדרשה עליזה בלוך. עבודה סיזיפית מתמשכת לאורך 24 שעות ביממה. מי שמכיר את בלוך יודע לומר כי היא חלבה ומצצה את כל תכונותיה החכמות של סתיו לתועלתה.

סתיו סעד הספיקה בתפקידה להקים משפחה, ללמוד לתואר שני ולסיימו בהצלחה, כך שהתפקיד והאישיות שלה כאן נפגשו, ולא יכלו זה לזה. תפקיד מחייב, גם מול רצון להתקדם ולשאוף ליותר מאשר להיות עוזרת ראש העיר עם כל המשתמע מכך.

סיום תפקידה בעת הזו, להודות על האמת, די מפתיע שכן רק לפני כחודשיים עוד דיברה על שנת עשייה. כלומר המשך מילוי המשימות ואולי יותר. מה קרה בחודשיים האלה? האם יכול להיות שסתיו החלה להבין שבלוך מתקרבת לסיום תפקידה ? האם אולי תוצאות הבחירות השפיעו וחיזקו שהיא יכולה להגיע לעמדה בכירה יותר גם לאור הניסיון שרכשה כאן וגם לאור השכלתה הרחבה. הכל יכול להיות.

אפשר לומר עוד נקודה חיובית לזכותה של סעד, היא מילאה תפקידה ביושר בולט, תוך הקפדה לתת יחס לכל פונה. סעד תותיר חור ענק בצוות הצמוד בעיקר אלה שעליזה בלוך יכלה לסמוך עליהם כאשר ביקשה לשמור סוד.

אגב ביקשנו תגובת סתיו סעד ובמיוחד ביקשנו לדעת לאן פניה מיועדות, סעד המלווה בארה"ב את ראש העיר כנראה עסוקה וטרודה בארגון המפגשים ובקביעת הלו"ז שם. עד הרגע העלאת הידיעה לא הגיעה כל התייחסות.

נושאים: לשכת ראש העיר, בית שמש, עליזה בלוך, סתיו סעד
מינס שעזבה וסעד שעוזבת
מינס שעזבה וסעד שעוזבת
מינס שעזבה וסעד שעוזבת
מינס שעזבה וסעד שעוזבת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: