הציוץ הלילי (לא של לפיד) של עליזה בלוך

בציוץ ארוך בטויטר מבקשת בלוך להדגיש את השינוי שחל בה, חיזוק ותודות לשותפים, ומספרת לנו איך ניצחה וקבעה שבמשמרת שלה לא יודרו בנות ספרדיות... הכל יכול היה להיות יפה, רק למה לא חודש לפני? למה לא שבועיים לפני ואז לא לעורר מהומה

3 / 5 ☆ מדרגים: 1
צילום מהטויטר
צילום מהטויטר

"נתחיל הפעם מהסוף: סמינר איילת השחר ברמה ד׳ קיבל ממני היום מפתחות לבנין החדש..." כך התחיל ציוץ של עליזה בלוך אתמול. אפשר היה לעצור כאן היא המשיכה. ואנחנו איתה.

ציוץ ארוך בין ששה חלקים שפרסמה אתמול ראש עירנו עליזה בלוך מחייב התייחסות. ציוץ בצירוף תמונתה, מחייכת, צוחקת על כולנו. בציוץ מפרטת את התרחישים שקדמו למסירת המפתחות. קראו, זה מזעזע. איך לא שמענו כלל על העובדה שבסמינר הזה הדירו בנות ספרדיות. יש כל כך הרבה אנשי תקשורת מסקרים את הזירה ברמה ד, ושום מילה לא נכתבה על הדרת בנות ספרדיות?

ופתאום זו הסיבה לאי מסירת מבנה. רק פתאום? או שאולי מעשה מתוכנן? אני שואל, לא קובע!!!

המשך הציוץ: "כפי שכולכם בוודאי שמעתם, בשבוע האחרון התנהל נגדי מאבק משום שכביכול בגללי בנות סמינר ברמה ד' לא יכולות לפתוח את שנת הלימודים כסדרה. כתבות, תדרוכים, השמצות מאחורי הגב ומה לא?

אבל כל זה לא ריגש אותי ולא גרם לי לשנות את עמדתי במאומה. מיומי הראשון בתפקיד הגדרתי לעצמי יעד שאף בת לא תשב בבית ללא שיבוץ לבית ספר." להזכיר לך מקרה של אחד מאנשי התקשורת החביבים עלייך, כמה זמן ישבה בתו בבית בתחילת דרכך? לא נורא...

הלאה: "עיריית בית שמש בנתה בנין מפואר ורחב ידיים עבור בנות הסמינר ברמה ד'. כמו עוד מאות כיתות שבנינו השנה, גם במבנה של הסמינר השקענו את המקסימום כדי שלבנות יהיה נעים ונוח ללמוד בו. אבל כשאני שומעת שלצד כל הבנות שהסתדרו בכיתות וכבר מחכות לפתוח את שנת הלימודים יחד עם החברות שלהן, ישנן כמה בנות שיושבות בבית מבוישות ונכלמות כשאין להן מושג היכן הן הולכות ללמוד בשנה הקרובה כי הסמינר לא מוכן לקבל אותן, כאן אני מתקוממת!! אפליה לא תהיה במשמרת שלי." הבנה והחלטה נבונה.

"כראש עיר מוטלת עלי חובה לעשות ככל שביכולתי כדי שלכל בת בעיר תהיה כיתה ללמוד בה, ולא משנה אם היא אשכנזיה או ספרדית. הודעתי להנהלת הסמינר: כל עוד אתם לא מקבלים את הבנות ששובצו אצלכם, הבניין יישאר סגור. אני לא אתן יד בעקיפין לאפלייה אני שמחה שבסופו של דבר נמצא הפתרון. במאמץ עילאי של מנהל החינוך בעירייה בראשות הממונה הרב ישעיהו ארנרייך וכן מ"מ רה״ע איציק אלמליח, יחד עם שת״פ של הנהלת הסמינר שלקחה אחריות בסופו של דבר, הצלחנו לשבץ את כל הבנות כך שאף אחת לא יושבת בבית. אני מבקשת להודות גם לשר חיים ביטון שבגיבוי מלא מהרב אריה דרעי, לא נח ולא שקט עד שלא נמצא שיבוץ לכל הבנות. היום הזמנתי את מנהל הסמינר הרב יהודה כהן לקבל את המפתחות לבנין החדש והמפואר ואיחלתי לו ולכולנו בהצלחה רבה בשנת הלימודים הקרובה.

זה הציוץ הארוך של עליזה בלוך אחרי שרק אתמול מסרה מפתחות למנהל הסמינר יהודה כהן מפתחות.

הבאנו את כל מה שהיא כתבה, שלא תחשדו חלילה בנו שאנו ממעטים בערך מסירת המפתחות.

שאלה קטנה, למה אתמול? למה לא לפני שבועיים, בא' באלול, לפתור את בעיית השיבוץ? למה לא בט"ו באב לאפשר לבית הספר להיערך בהתאם.

עליזה, למה כך מתנהלת עירנו? למה לעשות רעש במקום שיש מספיק רעש מצרות אחרות, ולא להקדים תרופה למכה. הרי ה'מכה' הזו מוכרת בעירנו.

הבנו, את מנסה להכשיר לבבות לצירוף ש"ס, וכל הציוץ הזה נועד לספר א. שאת קובעת. את זה כבר למדנו שאת ראש עיר סוליסטית. ב. כמה ש"ס מתזזת אותך.

נושאים: סמינר ברמה, ציוץ, עליזה בלוך
צילום מהטויטר
צילום מהטויטר
צילום מהטויטר
צילום מהטויטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:31 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הציוץ הלילי (לא של לפיד) של עליזה בלוך
בת גיל
(3 / 5)

נכתבה ביום שישי, 08 בספטמבר 2023, 14:09

נו באמת מי מאמין לה? אני לא מאמינה לה,מאוד פשוט