שיטרית תוקף את בלוך: "העתיקה האירוע מביג לפארק בשביל ה'שופוני'...

פסטיבל סוכות מאחורינו, הדיו ימשיכו להדהד כאן, שיטרית טוען כי העברת האירוע מביג לאמפיפארק עלה לפחות במאה אלף שקל יותר. דוברות העירייה שתקה התגובה הגיעה מכיוון 'מפתיע' חברה של בלוך

פסטיבל שנה שעברה
פסטיבל שנה שעברה

פסטיבל סוכות אחרינו, הדיו ימשיכו כנראה להישמע בחוצות העיר. לפחות בבמה המיועדת להשמיע רחשים- בימת הפייסבוק.

אתמול זימן לנו סגן ראש העיר משה שיטרית פוסט בנושא הזה וכולו ביקורת. איך לא?! מסקנה נוספת הנובעת מהפוסט, אין התקרבות בין הליכוד לבין עליזה בלוך, והמשבר הפוליטי כנראה בעינו כפי שהיה גם לפני החגים. שולחן חג המטעמים הרבים המונחים עליו, התפילות, השופר, וגם שטף האירועים לא הקהו את אווירת המשבר הקשה בין הצדדים.

הנה מה שכתב שיטרית בעניין קיום הפסטיבל, להבהיר שאין לו שום נגיעה בארגונו. כלומר, אל תבואו אליו בטענות, שאלו כביכול הגיעו אליו מהציבור.

"אני מקבל כל מיני תיוגים והודעות על האירוע שהתקיים אתמול באמפי, אז למען הסר ספק, אין לי כל קשר לאירוע, האירוע שאני תכננתי היה אמור להתקיים ברחבת ביג במהלך חודשי הקיץ". שיטרית מסביר כי בין העירייה לבין ביג הייתה הסכמה על שת"פ. שיטרית לא חושף הסכם השותפות ביניהם, וכותב: "כך בהינף יד היא ויתרה על שותפות של מאות אלפי שקלים והעדיפה להוציא את הסכום הזה מקופת העירייה הריקה. מהכיס שלכם. למה?" שואל ומשיב שיטרית. "מאותה סיבה שהיא פיטרה את כל שותפיה בשידור חי, מאותה סיבה שהיא לא מוכנה להודות בטעויות הרבות שלה שהורסות לה את הקדנציה ומאותה סיבה שהיא כל כך מיהרה להוציא הודעות קוליות לתושבים ערב חג שהיא לא עשתה את הבדיקות המינימליות לגבי מועד הגעת ההודעות. בדיקות שהיו מונעות חילול חג עבור אלפי תושבים שקיבלו טלפונים בלילה שבין שני לשלישי". שיטרית שאינו אדם דתי, מגלה רגישות ומגיע למסקנה מדוע נהגה בלוך כך: אגו, כבוד, שופוני... קראו לזה איך שאתם רוצים... ומסיים בדברי תודות לעובדי העירייה. כאשר ביקשנו משיטרית להאיר עינינו בגובה הסכום שהיה נחסך, כבר הצטמצם החיסכון לכ-100 אלף שקלים.

מעניין שלא דוברות העירייה מגיבה לו, מי שהגיבה הייתה ידידת בלוך סיגלית שרייבר. "פרסמת פוסט שאין אירועים לציבור הכללי כשהאירוע שהיה אמור להיות בביג בשיתוף עם העירייה בוטל. לא הוספת שם שהאירוע בוטל בהחלטה של הביג בגלל הקורונה, קבלת על זה שלא העבירו אותו לאמפי. מי כמוך יודע שאירוע באמפי אי אפשר להרים מהיום למחר, וגם לא תוך שלושה ימים.

פסטיבל בית שמש מתקיים שנים, החליטו החלטה מבורכת לעשות יום אחד לציבור הכללי יום אחד לציבור הדתי חרדי וגם יש תלונות?" שואלת- כותבת שרייבר. ומוסיפה מסקנה משלה למציאות העכורה בין הצדדים: "אני מבינה שיחסי האמון ביניכם קשים ויש לזה כנראה סיבות. טעויות היו ויהיו, שיתוף פעולה יקטין את הסבירות לטעויות משמעותיות, לא מובנת הסטת התושבים לדברים, שנראים פחות עניינים". ומציעה: תושבי העיר רוצים לראות אתכם נציגי הציבור (שבאמת אתם בעלי יכולות עשייה מדהימות כל אחד בנפרד) מתאפסים על עצמכם ומוצאים דרכים לעבוד יחד לטובת העיר"

שיטרית כמובן לא נשאר חייב והגיב לה. "האירוע בוטל בהחלטה של ביג אבל לעירייה לא הייתה שום בעיה להעתיק אותו לאמפי. זה לא נעשה, זה פשוט בוטל. אגב, במהלך הקיץ התקיים אירוע דתי/חרדי באמפי. כך שקיום אירועים באמפי בקיץ לא היה רעיון זר לעיריית בית שמש

אבל אם כבר דחית, למה לא לעשות באותה מתכונת יחד עם ביג ולחסוך לעירייה כסף רב? הרי האירוע הזה לא באמת קשור לפסטיבל בית שמש, זה סתם חיבור מכיוון שההופעה התקיימה בסוכות. פסטיבל בית שמש מאז ומעולם היה אירוע או שניים המתאימים לקהל דתי/חרדי."

ולסיכום שיטרית מביע עמדה למצב הכעור הזה: הדברים שאני כותב מאוד ענייניים, הם פשוט צורמים לאוזן ואני מבין אותך לגמרי. כל מי שאוהב את בית שמש לא יאהב לקרוא דברים כאלה כי זה מרגיז, מכעיס ובעיקר מאכזב" ומוסיף שיטרית כרמז לעתיד: "לגבי שיתוף פעולה ועבודה משותפת, אני תמיד שמח לכאלה ואני חושב שהוכחתי את זה כמה פעמים". דהיינו אם תרצו, שיטרית מוכן בכל זמן לשוב למעמדו ולתפקידו כבעבר. אז מה או מי מעכב?

נושאים: פסטיבל בית שמש, עליזה בלוך, משה שיטרית, ביג
פסטיבל שנה שעברה
פסטיבל שנה שעברה
פסטיבל שנה שעברה
פסטיבל שנה שעברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: