האם המופרשים מתכוונים להדיח את יו"ר דירקטוריון מי שמש?

ראש סיעת אגו"י נשאר נאמן לעליזה בלוך בעוד כל חבריו הופרשו בשל הצבעתם נגד עמדת ראש העירייה. במליאה הקרובה התפקיד שלו, ממונה על דירקטוריון מי שמש יועמד לדיון.

אענרייך נותר נאמן
אענרייך נותר נאמן

הבקיעים בקואליציה העירונית, יש מי שאומר שהם החלו בסכסוך פנימי בין ישעיהו אענרייך לבין שמעון גולדברג, חברים לאותה סיעה אגו"י. בהתקרב עת הרוטציה ניהלו השניים ויכוח בתוך המשפחה, מה ואיך יחליפו עמדות. אחת מהעמדות בה החזיק אענרייך הייתה דירקטוריון מי שמש. המופרשים מבקשים לחדד את הרוב המועט שיש בידם ולבססו לגדול יותר. הם מבקשים להפריש יותר ויותר חברי מועצה הצמודים לבלוך על מנת לרופף את חוסנה הפוליטי. ולכן הם מבקשים לחזק אחזקתם בוועדות ובדירקטוריונים בחסות העירייה. למשל, החברה הכלכלית, למשל מי שמש, למשל רשת המתנסים. נכון לעכשיו מכוונים אש לעבר ישעיהו אענרייך מי שמחזיק בתיק מי שמש.

במשבר שפרץ בתוך הקואליציה, גולדברג ושני חבריו לסיעה הופרשו מהקואליציה יחד עם סיעת הליכוד וסיעת דגל התורה. מי שנותר בתוך הקואליציה, שארית הפליטה, ואפילו הוציא הודעה למצוא פשרה היה ישעיהו אענרייך.

שימו לב מה מבקשים המופרשים לעשות במליאה הקרובה, זו שזומנה על ידם. הם מבקשים לערוך שינויים בקרב חברי דירקטוריון בחברות העירוניות. אין בבקשתם כל פירוט וניסיון שלנו לברר לא מבהיר כלל כוונתם.

דירקטוריון מי שמש מוחזק בידי ישעיהו אענרייך. האם מתכוונים המופרשים, הרוב במליאה, 'לנקום' באענרייך שלא הצטרף אליהם מיוזמתו?, הצבעה של 11-12 חברים יכולה לגרום לכך שאענרייך יודח מתפקידו במי שמש.

גורם במופרשים מדגיש זו שאלה שעומדת באויר. "תחכה להצבעה ביום הזימון ותראה, מה ייעשה ומה לא ייעשה". למדו ממנסור עבאס ראש רע"ם בכנסת .

נושאים: אענרייך, עליזה בלוך, עיריית בית שמש, מי שמש
אענרייך נותר נאמן
אענרייך נותר נאמן
אענרייך נותר נאמן
אענרייך נותר נאמן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: