בלוך תיכנס למשרדי העירייה ב-20 לחודש

כבר במליאה הראשונה תוצג קואליציה, צרה או רחבה, אבל עם יעדים ברורים ועם בעלי סמכויות. השאלה שנותרה היא האם שלושת הסגנים יאושרו כבר במליאה הראשונה... בעיה קטנה.

מוצ"ש בכינור דוד
מוצ"ש בכינור דוד

שבועיים אחרי הבחירות, ואחרי המסיבה הגדולה שנערכה בכינור דוד, במעמד מאות תושבים, פעילי מפלגות, אורחים ומכובדים ביניהם נבחר נוסף ראש המועצה האזורית מטה יהודה ניב ויזל, מחכים לראות את עליזה בלוך נכנסת למשרדה. בלוך עשויה להיכנס למשרדה בקומה ג באמצע השבוע הבא, ב-20 לחודש והיא תתקבל באותה אהבה ותקוה אופיינית למסעה ולהצלחתה במערכה על בית שמש. נכון לעכשיו עדיין מנהלת בלוך פגישות היכרות אישיות וסיכומים עם מלוויה במערכת הבחירות.

ממטה בלוך לא מתפרסמת שום ידיעה על המו"מ המתקיים מול השותפים הבכירים, כולל הליכוד והבית היהודי, ועם הגורמים אשר ישלימו את הקואליציה. מה שברור הוא כי במליאה הראשונה תציג בלוך קואליציה. מה הרכבה? כמה יהיו חבריה? עדיין לא סגור סופית, אלם הכוונה היא שיהיו הרבה יותר מאשר 11 חברים בקואליציה. תמונת המצב נכון לעכשיו שמול הליכוד יש לה הסכם ברור וסגור כבר מערב הבחירות, ממש כמו מול הבית היהודי..

בלוך כמעט מנותקת מכל ההווי הרועש סביבה, המו"מ מופקד בידי צוות חיצוני הכולל ח"ב וסגן שר לשעבר יגאל ביבי, המנהל האסטרטגי בקמפיין רוני רימון וחבר בכיר שיצא עמה לדרך. השלושה נפגשים מידי יום עם צוותים לגיבוש הסכמים ויש התפתחויות בכיוון שמוקדם לדבר עליהם. חלקן אפילו מפתיעות מאוד ויש מי שיתאכזב מהן.

בסביבת המטות נשמעים קולות על סגנון, ועל תוצאות אפשריות לסיכומים. מול מנהלי המו"מ יושבים ולא מפתיע כלל גם נציגי סיעות חרדיות. אלה מבינים כי מי שלא יקפוץ ראשון לתוך המים עלול למצוא עצמו בלי כלום. נכון הוא שבלוך כבר הצהירה כי היא רוצה ושואפת לראות את כולם בקואליציה, רק לא פירטה מה יקבלו הראשונה ומה האחרונים להצטרף. ולכן כל צד מנסה להיות הראשון לסגור. בלוך מותירה מספר תפקידים בידיה עבור שותפיה החרדים האפשריים.

נושאים: עיריית בית שמש, ראש העיר עליזה בלוך, קואליציה
מוצ"ש בכינור דוד
מוצ"ש בכינור דוד
מוצ"ש בכינור דוד
מוצ"ש בכינור דוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: