היום שאחרי ומשהו על הדיון בהאג....

136 חטופים נמצאים בידי מחבלי החמאס ללא גישה לנציגי הצלב האדום ולטיפול רפואי. מטעני חבלה במוסדות חינוך בחסות אונרא, בתי חולים שהם מרתפי מלחמה לכל דבר,... ועוד. וזה לא מעניין את הטוענים בהאג. עולם של צביעות. קרקס.

חיילים בלחימה בעזה. צילום: דובר צה"ל
חיילים בלחימה בעזה. צילום: דובר צה"ל

מלחמות רבות מתחוללות בעולם, פוטין באוקראינה. פעם וזה לא היה מזמן לא נפתחה כאן מהדורת חדשות בלי להביא צילומים מאוקראינה, הכאב, הפיצוצים, השיירות המופגזות, הותירו בכולנו רושם עז על מדינה מותקפת בידי צר כמו פוטין. למעלה משנה וחצי כבר נמשכת הלחימה שם בעוז, בגבורה. גם מורדים או 'חושבים אחרת' נעלמו מהאופק. ו.. האו"ם, או אולי ארה"ב, או בכלל בית הדין הבינלאומי בהאג, או הולנד או קפריסין או יוון ואפילו לא דרום אפריקה ביקשו לרגע אחד לעצור: לקיים דיון ליום שאחרי... המלחמה הזו נמשכת ונמשכת ונמשכת ובכל יום אנחנו, מי שעדיין מתעניין, יודע לקרוא ואו לצפות בסרטי אימה המגיעים מהזירות שם באירופה. מפוטין או מזלנסקי נדרש להציג לעולם תכנית ליום שאחרי? יש דרישה להפסיק את המלחמה, אבל מה יקרה מחר באי קרים, או בעיר חרקוב או בכל מקום אליו הגיעו הרוסים, מחר זה אחרי המלחמה, מחר זה אחרי שהטנקים חוזרים לאפסנאות ולמאורות.

ו... אסאד בסוריה, הטובח בבני עמו, במלחמה עקובה מדם, בה נהרגו 600 אלף בני אדם, נעקרו 6 מיליון תושבים מבתיהם, נהרגו ונהרגים עד עצם היום הזה בידי רוסים, טורקים, הציג/יציג לעולם תכנית ליום שאחרי? איך הוא משקם את ארצו, את עמו, שלו, לא עם אחר...

דרום אפריקה, זו שהלכה להאג לבית הדין הבינלאומי, שטובחת בשבטים, ילידי הארץ, בשר מבשרם, כורים, שחיים בתנאי עבדות, חויבה להציג לעולם תכנית ליום שאחרי?

וכן הלאה, אפגניסטן שסועת מלחמת האזרחים היא המדינה המעורערת ביותר בעולם זו השנה השלישית ברציפות, ואחריה תימן, ודרום סודן. רשימה ארוכה של מדינות במצב לחימה. ישראל- תמיד במוקד העניין, מוקד ראשון!!!

ואם זה מנחם מישהו בימים האלה. מילא המצב והדאגה לחיילים שלנו, אם זה מ'מרגיע' מישהו, יש מקומות מסומנים כמסוכנים הרבה יותר מאשר לחיות כאן בישראל. וזו לא נחמה, זה להסביר ולשקף מה קורה בעולם.

אבל... ורק ישראל נדרשת להציג לעולם תכניות ליום שאחרי ברצועת עזה. לא נשאל למה, כי זה ברור.

תכניות ליום אחרי, טוב תמיד שתהיינה במגירה. במקרה הטוב תכניות כאלה מהוות בסיס להתחשבות. בשום מקום בעולם לא הוצגה תכנית ליום שאחרי, לא אחרי סילוקו של סדאם מהשלטון, לא אחרי סילוק רודנים אלה ואחרים במדינות אפריקניות נדחות, לא בלוב, לא בתוניס, ואפילו איראן מי שהפכה לסמל הניאו נאצי החדש של ימינו ומבקשת להכחיד עם. מישהו יכול להציג תכנית לראווה לציבור על היום שאחרי? לא ביחסיה עם ישראל, אלא ביחסיה לשכנותיה, האמירתים, הכוויתים, וכן הלאה. אפילו על תכנית הגרעין שלה קיימת מחלוקת בין העמים איך לאזן אותה, איך להעמיד אותה אולי רק לצרכי שלום. אז לבקש ממנה תכניות ליום שאחרי? מופרך!!!

יש תכנית אחת מעל הכל- עם ישראל רוצה שלום, מכוון לכך, נותן יד ועושה הכל למען השלום. מי שרוצה שלום יקבל שלום- מי שרוצה מלחמה יקבל כגמולו.

והיום קמנו כולנו לדיון מעורר סקרנות בהאג, בית הדין הבינלאומי ידון בעניין ישראלעזה. עולים שם שורה של טיעונים, מצד התובעת הדרום אפריקנית. קשה לשכנע את בעלי האינטרס לחשוב אחרת, אפילו מראה עיניים לא ישביע. כל סרטוני הזוועה שאם יוקרנו שם לא יחדדו מי כאן האשם ומי כאן המתגונן. אין ציפיה לפחות מצדי ששם תתקבל החלטה כלשהיא לטובת ישראל, מראש הנה זה כתוב לכם, ההחלטה תהיה נגד ישראל. ואנחנו צריכים או נצטרך להתמודד עם ההחלטה, עם כל החלטה. עדיין לא בתנאים שהם יקבעו, איך או מה, אנחנו נקבע!!

לעזה לא יחזור אף איש חמאס. נקודה. סימן קריאה. אין בכלל סימן שאלה. וכל מי שיחזור לשם שניים יקבל על עצמו: בלי נשק, והכרה בישראל. מי שיפר אחד מאלה- לים!!! בסירה או בשחייה לכיוון עמוק עמוק לתוך המים., ואני מקווה שהם יודעים לשחות...

זו ההחלטה ואין בלתה. ואני לא צריך להיות פרשן בינלאומי או מנתח איסטרטגי להסביר שזה פשוט - אנחנו או הם. ואם זו הברירה אין ספק שאנחנו קודם.

דיוני האג, אל תתרשמו יתר על המידה מהצהרות ומהידיעות הזורמות משם, אחת מספיקה ללמד על האנטישמיות הבוקעת בשפה עדינה כביכול. "ישראל מונעת מנשים פלסטיניות ללדת בצורה בטוחה כדי לדלל את האוכלוסייה" או: " "זהו רצח העם הראשון בו האנשים מתעדים את עצמם נרצחים". תיעדו רצח אונס ושריפת בתי היהודים בכפר עזה, ברעים, לא יתעדו איך ריסק להם סינואר את עתידם? איך ילמדו היסטוריה? איך יזכרו לא להתעסק עם העם היהודי? קרקס. בושה לדרום אפריקה. בושה לכל השותפים בארגון הקרקס, ולכל מי שנותן במה.

אפשר לשמוע נימוקים, כאלה?!!! לא חייבים לקבל ובודאי לתת להם להשפיע. עלי, שום נימוק לא משפיע, זולת תבוסת חמאס וריסוק על אויב שקם עלינו להורגנו.

ורק כדי להרגיע את מצפונכם, הנה תגובת משרד החוץ הישראלי, עדינות. "חזינו היום באחד ממופעי הצביעות הגדולים ביותר בהיסטוריה ובשורה של טענות חסרות בסיס ושקריות. דרום אפריקה, המשמשת כזרוע המשפטית של ארגון הטרור חמאס, הציגה באופן מעוות את המציאות בעזה מאז טבח השבעה באוקטובר, תוך התעלמות מהעובדה שמחבלי החמאס חדרו לישראל, רצחו, הוציאו להורג, טבחו, אנסו וחטפו אזרחים ישראלים, רק בשל היותם ישראלים, בניסיון לבצע ג׳נוסייד. דרום אפריקה מבקשת לאפשר לחמאס לחזור ולבצע את פשעי המלחמה, הפשעים נגד האנושות ופשעי המין שבצעו בשבעה באוקטובר שוב ושוב כפי שהצהירו מנהיגיו. 136 חטופים נמצאים בידי מחבלי החמאס ללא גישה לנציגי הצלב האדום ולטיפול רפואי. מדינת ישראל תמשיך להגן על אזרחיה תחת הדין הבינ״ל ותוך הבחנה בין מחבלי החמאס לאוכלוסייה האזרחית.

אין לי ציפייה משם, לא משם תבוא הישועה לעמנו. זו עוד הצגה מחורבנת נגד העם היהודי, ואני בכלל לא מבקש רחמים. אנחנו עם, עם מדינה, עם דגל, עם שפה, ועם ... כוח. לא בכוחי ועוצם ידי... כי אם בכוחה של אמונה ותקוה שיום אחד העולם כולו יכיר בזכותנו, להמשיך את התקווה הבסיסית של אבותינו, שלום וביטחון לכל.

נושאים: האג, היום שאחרי, ישראל, המלחמה בעזה. חמאס.
חיילים בלחימה בעזה. צילום: דובר צה"ל
חיילים בלחימה בעזה. צילום: דובר צה"ל
חיילים בלחימה בעזה. צילום: דובר צה"ל
חיילים בלחימה בעזה. צילום: דובר צה"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: