ביקור מתוקשר בעיתוי מעט מוזר

אפשר היה שאדרי ושיטרית ייפגשו עם מירי רגב ביחידות גם על נושא חשוב כמו אתגרי התחבורה הציבורית. אלא, שכדי לתת לזה נפח ומשמעות גדולה יותר, מה איכפת להם לקחת את עליזה בלוך. כך גם מירי רגב תצטייר כאחת שדואגת לעיר שלמה, כך התדמית של רגב תשתפר.

תמונת הקורונה
תמונת הקורונה

מכל ימי הקורונה האלה אני לוקח איתי למחשבה את התמונה הזו, בה עומדים צמודים, במרחק מרפק האחד מהשני, נציגי הליכוד הבכירים, משה שיטרית ושלום אדרי, ובתווך מירי רגב ועליזה בלוך. מפתיע? בהחלט. ואפילו מאוד.

לא פגישת הליכודניקים עם מירי רגב מפתיעה, צירופה של עליזה בלוך למפגש הזה מפתיע מאוד. בימי הקורונה, כאשר אחוזי התחלואה בעיר גבוה מאוד עד מחריד, ובעיקר חוסר התפקוד השוטף של ההנהגה המקומית בניסיון לצמצם את התחלואה, הוליד פתאום מפגש מוזר שכזה. אתגרי התחבורה, נו. זה מה שחסר לבית שמש זה מה שמעיק עליה. בימים בהם צריך להילחם בנגיף וכל שעה חשובה להציל חיים, מצאו אלה זמן לנסוע להיפגש עם שרת התחבורה.

בליכוד לא אוהבים בהמעטה את המצב בעיר, אין כמעט נושא בו אין מחלוקת מול בלוך, הויכוחים בין הליכוד ובעיקר בין שלום אדרי לעליזה בלוך עולה ויורד בטונים. פעם למעלה ופעם למטה אדרי מבקר קשות את התנהלות בלוך. לראותו עומד בקרבת בלוך, ועוד במפגש אצל שרת התחבורה זה דבר חדש שצריך להתחיל להתייחס אליו בכובד ראש. האם אדרי משנה גישתו לבלוך? האם מעכשיו בלוך תתחיל להקשיב יותר להצעות אדרי? האם מערכת היחסים הכללית בין השניים עולה לפסים אחרים ובעיקר שונים ממה שהיה עד כה.

מירי רגב מנסה לקושש קולות לקראת מערכת בחירות קרובה. רגב עם חושיה הפוליטיים יודעת היכן מוקדי הכוח לדעותיה, בית שמש נחשבת של מירי רגב. אדרי ניצל את הקשרים האלה לא פעם לטובת בית שמש. בתרבות הביא ממירי רגב בתפקידה כשרת התרבות, יותר מאשר תביא בלוך בכל הקדנציה הנוכחית מחילי טרופר. רגב נתנה הרשאות לבנייה בבית שמש הרבה בזכות מאמצים של אדרי ואבוטבול לא ניצל. הקשרים בין השניים הדוקים ומחוברים עד למאוד.

אז אפשר היה שאדרי ושיטרית ייפגשו עם מירי רגב ביחידות גם על נושא חשוב כמו אתגרי התחבורה הציבורית. אלא, שכדי לתת לזה נפח ומשמעות גדולה יותר, מה איכפת להם לקחת את עליזה בלוך. כך הביקור יהיה משמעותי יותר, לא רק פוליטי, כך גם מירי רגב תצטייר כאחת שדואגת לעיר שלמה, כך התדמית של רגב תשתפר.

טוב? לא מזיק.

ומנין כל זה, שימו לב מי חסר במפגש. מקלב הוא איש דגל. הלו, גם דגל בקואליציה. למה לא לצרף את המשנה מטעם למפגש. הגזמתם... חלק מההילה של מירי רגב היה נפגם. זה כבר היה מפגש של רגב ומקלב...

מי שבקי במתרחש מאחורי הקלעים יודע ומגלה מציאות עכורה במערכת היחסים. האם זה ניסיון לשפר את מערכת היחסים בין הצדדים? הלואי. כן, משענתה העיקרית של בלוך בימים טרופי קורונה צריכה להיות תמיד המשענת הטבעית, השחפ"ץ איתו יצאה לקרב. הליכוד והבית היהודי, שתי מפלגות מאוכזבות עד עומק נשמתן צתפיסת העולם החדשה של בלוך.

האם אנחנו עולים מסלול אחר? לא יודע. אם זה יקרה בית שמש הציונית יכולה להרוויח. אם לאף חצי קדנציה כבר יכולה לסמן לנו את המסלול החדש עליו תעלה בית שמש לקראת 2023. אזכיר למי שכח, 2023 יש מערכת בחירות וצריך לבחור ראש עיר.

נושאים: מירי רגב, עליזה בלוך, שלום אדרי, משה שיטרית
תמונת הקורונה
תמונת הקורונה
תמונת הקורונה
תמונת הקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: