ר.העיר באה לסיור ברמה ב וחולצה משם בעזרת משטרה

פוגרום, השחתת רכוש, ונדליזם לשמו, תוצאה של סיור מיותר בקסבה של העיר. שר הפנים מגנה!!! וגם השד העדתי מבצבץ

בלוך מתוך סרטון בליל הפוגרום
בלוך מתוך סרטון בליל הפוגרום

"במהלך סיור שקיימה רה״ע בית שמש ד״ר עליזה בלוך לקראת חנוכת ת״ת של חסידות ויז׳ניץ ברמה ב׳ בעיר, התגודדו כמה עשרות קיצוניים, קראו קריאות נגד ראש העיר ופגעו ברכבה. לאחר זמן מה עזבה ראש העיר את המבנה דרך יציאה אחורית. יודגש כי המתפרעים נמנים על קבוצת סיקריקים קיצונית שאיננה מייצגת כלל את הרוב המכריע של תושבי העיר." בלוך הגיעה למגרש 411 ברמה ב בשעת ליל מאוחרת, ללא אבטחה, זה כאילו להיכנס לג'נין מבלי לקחת איתך את היס"מ. האם ציפתה ראש העיר ש'סיורה' בשעת ליל מאוחרת ייעלם מעיניהם של 'אוהביה' החרדים בשכונה.?

אלו ידעו להסביר פנים והכנסת האורחים שלהם היתה יותר מאשר הדיווחים לביקורי המשטרה בעיסוייה. הנה הודעת הדוברות מטעם המשטרה המסבירה כפל כפליים את אירועי הלילה.

"הלילה בסמוך לחצות, התרחשה הפרת סדר אלימה של מאות שהתפרעו בסמוך למוסד חינוכי בשכונת רמה ב׳ בעיר בית שמש, זאת בעת שביקרה במקום ראשת העיר. כמו כן, גרמו אותם מתפרעים נזק לרכבה של ראש העיר.

למקום הוזעקו כוחות משטרה.

במהלך הפרת הסדר יידו המתפרעים אבנים לעבר כוחות המשטרה וכתוצאה מכך נחבל בראשו שוטר שנזקק לטיפול רפואי כשמצבו קל.

כוחות משטרה נוספים שהוזעקו לאזור בפיקוד מפקד תחנת בית שמש, פעלו במשך דקות ארוכות להדיפתם בכוח ופיזורם של מפרי הסדר, ואיפשרו את עזיבתה של ראשת העיר מהמקום ללא פגע.

המשטרה פתחה בחקירה במטרה למצות את הדין עם החשודים במעשי האלימות והונדליזם במקום.". עד כאן הודעת המשטרה. אלימות, ועוד פעם אלימות, בניגוד להבטחות על בית שמש אחרת. תמונות מהשטח מספרות תמונה אכזרית, רכבה של ראש העיר ניזוק, חולץ משם בנסיעה על הג'נטים, חלונותיו מנופצים, שמשותיו נתלשו והיום תזדקק ראש העיר לרכב חלופי.

והחרדים המפגינים לא בחלו רק בפגיעה ברכוש, אחד מהם נשמע משיב לשאלה מיהם מלוויה של בלוך בסיור, "מרוקאי אלמליח", התבטאות גזענית מיותרת.

ההודעה שיצאה מדוברות עיריית בית שמש לא תיארה מה שנראה כפוגרום חמור בידי תושבים זועמים. כמובן שאין להצדיק שום אלימות, למה להסתיר אותה? התושבים השליכו או פיזרו ריהוט כיתות שיועד לבית הספר החדש, נזק של עשרות אלפי שקלים, שולחנות וכסאות במקום שישמשו תלמידים, כל תלמידים, הושלכו בחמת זעם לרחוב. ראש עיר התבצרה באחת הכיתות ושידרה משם בביטחון, כאילו כל המהומה סביב אינה נוגעת לה.

"עיריית בית שמש בראשות ד״ר עליזה בלוך תמשיך לבנות ולפתח מבני חינוך בעיר, בכל השכונות ולכל הקהילות. לא ניתן לקומץ קיצונים להפר את שגרת העבודה ולהסיט את המיקוד מתנופת הפיתוח של בית שמש." מסכמת הודעת דוברות העירייה.

שר הפנים משה ארבל (ש"ס) התייחס לחילוץ ראש העיר בידי המשטרה מרמה ב': " שוחחתי הלילה עם ראש העיר בית שמש אחר המתקפה האלימה שחוותה. האלימות היא רעה חולה שיש לעקור מהשורש כלפי כל אדם וכלפי נבחרי הציבור. אני מצפה מגורמי האכיפה לפעול באופן מיידי לשמירה על שלומם של נבחרי הציבור בשלטון המקומי מפני כל מי שמרים את ידו על נבחרי ומשרתי הציבור".

גם אנחנו מצפים לראות, האם חבורת המשחיתים תיעצר? האם יוגשו כתבי אישום? האם יורחקו מהעיר – עונש סביר לפורעים.

ואל הגינויים הצטרפו גם ראש המחנה הממלכתי, יו"ר דגל התורה בעיר הרב ישראל סילברסטין. מי לא אמר מילה? מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי שפרסם פוסט מרגיז מאוד לאחר רצח מנכ"ל טירה, המועמד לראשות שמואל גרינברג וגם לא נציג ממתמודדי הציונות הדתית, הבית היהודי יחד . אולי בהמשך.

נושאים: משטרה, עליזה בלוך, רמה ב, בית ספר
בלוך מתוך סרטון בליל הפוגרום
בלוך מתוך סרטון בליל הפוגרום
בלוך מתוך סרטון בליל הפוגרום
בלוך מתוך סרטון בליל הפוגרום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: