בושה: בן 76 ביצע עבירות מין בבן 15 עם צרכים מיוחדים

החקירה במשטרה הושלמה, גובשה תשתית ראייתית לעבירות מין בנסיבות מחמירות כשהקורבן עם צרכים מיוחדים, צפוי נגד החשוד כתב אישום

משטרה חוקרת
משטרה חוקרת

תושב בית שמש בן 76, ניצל את מצבו של נער בן 15 עם צרכים מיוחדים וביצע בו עבירות מין. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד ולאחר שהחקירה הושלמה, צפוי נגדו כתב אישום

חקירת המעשים בתחנת בית שמש שבמחוז ירושלים, החלה בשבועות האחרונים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד לעבירות מין בנער (15) עם צרכים מיוחדים.

שוטרי תחנת בית שמש הצליחו להתחקות אחר החשוד (תושב בית שמש בן 76) שעפ"י החשד, ביצע עבירות מין בקורבן בעיר בית שמש.

מהחקירה במשטרה עלה כי החשוד פגש בקורבן במסעדה בעיר וביצע בו מעשים מגונים במקום. בשלב מסויים, הקורבן הצטרף לחשוד והשניים יצאו לרחוב, שם ביצע החשוד בקטין, עבירת מין נוספת. עוד עלה בחקירה כי החשוד פגש את הקורבן בהזדמנות נוספת ועפ"י החשד ביצע בו מעשים מגונים גם במקרה זה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ״ש. אמש החקירה במשטרה הושלמה, גובשה נגדו תשתית ראייתית לעבירות מין בנסיבות מחמירות כשהקורבן עם צרכים מיוחדים, מעצרו הוארך שוב בבימ״ש והוגשה נגדו הצהרת תובע. בימים הקרובים, צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

רס"מ מתן בלאו ראש צוות חוקרי נוער בתחנת בית שמש במחוז ירושלים, ציין: "מדובר במקרה חמור של עברות מין כנגד קטין עם צרכים מיוחדים. החשוד ניצל את מצבו של הקורבן וביצע בו עבירות מין חמורות, לכן עצרנו אותו וצפוי נגדו כתב אישום. במהלך החקירה הצלחנו לבסס חשד במקרה נוסף שבו החשוד ניצל את מצבו ותמימותו של הקורבן למעשיו הפסולים של החשוד. אתמול בסיום החקירה, הצלחנו לגבש נגד החשוד תשתית ראייתית לפגיעה מינית בנסיבות מחמירות בשל היותו של הקטין עם צרכים מיוחדים״.

נושאים: משטרה, עבירות מין, קטין, צרכים מיוחדים
משטרה חוקרת
משטרה חוקרת
משטרה חוקרת
משטרה חוקרת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: