יום שבת, מספר החולים בבית שמש הגיע ל-136

מחר אנחנו עלולים לקום עם נתון מדאיג עוד יותר מעל ל-160 חולי קורונה בשכונות. האם מיקום החולים מצוי בעיר? כן... כל הפרטים בכתבה לפניכם.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
מסע הפרסום נגד הקורונה איחוד והצלה
מסע הפרסום נגד הקורונה איחוד והצלה

בצאת השבת אפשר לספר כי נתון חולי הקורונה ממשיך לעלות ולטפס כלפי מעלה. גרף חולי הקורונה ממשיך לעלות באופן קיצוני, מ-118 חולים ביום שישי ל- 136 חולים ב יום שבת!!! העליה באחוזים דרמטית מאוד, מ-0.076 ביום חמישי, ל0.09% והיום בבוקר בשבת העלייה מתקרבת לעשירית האחוז מכלל האוכלוסייה ועומדת על 0.111%. זהו שיעור דרמטי אפילו בקנה מידה ארצי!!!

ומי שמבקש עוד יותר להמחיש לעצמו עד כמה הנגיף מצוי אצלנו, ו יבדוק בעליה מיום שישי לשבת ביום שישי כאמור היה נתון של 118 חולים, היום עומד המספר על 135. עליה של 22.25%!!! מספר דרמטי מבהיל ומדאיג כלשונו של פרופ' ברבש.

וצריך לזכור עדיין אין בדיקות בבית שמש כמו בכל ריכוזי האוכלוסייה המועדים להדבקה. כאשר תחל בעיר בדיקת תושבים בשכונות המצב עלול לעלות עוד יותר באופן דרמטי והמספר בו נקבנו כ-225 חולים בליל הסדר נראה מוחשי וקרוב מתמיד להתממש.

ועוד הערה ברשותכם, אנחנו עדיין לא מודעים למצבם של החולים, מי חולה קל, מי חולה בינוני ומי קשה, ומי מתוך ה-136 מורדם או מונשם, בתקווה שאין כאלה.

אגב הנתונים, האם הם קיימים אצל מאן דהוא בבית שמש? ובכן אולי ואין את הנתונים הסופיים על מידת חוליים של החולים, אבל אפשר בנקל לקבץ נתוני מיקום החולים. אין חולה שיוצא לבית חולים בלי הפניה, או לא באמבולנס. ניהול שיחות עם מנהלי קופות החולים או הגורמים המפנים- קרי מד"א יתנו גורמים האחראים שרוצים את הנתונים גורם נוסף שמצויים בידו נתונים על חולים הם מוקדי הרפואה בירושלים, שערי צדק והדסה אליהם מפוני חולי בית שמש. כדי למפות באופן ראשוני את מיקום החולים בשכונות. רופאי קופות החולים בוודאי יודעים מי הופנה על ידם לבתי הולים, ומי מהחולים נותר בבית להמשך מעקב.

מחר בבוקר אמור להתפרסם נתון חדש על מימד החולים בעיר ואז כבר אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במספר של 160-165 חולים. תחזית לא מופרכת כלל בקרב מי שקצת מבין במספרים וסטטיסטיקה.

נושאים: קורונה בבית שמש, קופות החולים, הדסה ושערי צדק
מסע הפרסום נגד הקורונה איחוד והצלה
מסע הפרסום נגד הקורונה איחוד והצלה
מסע הפרסום נגד הקורונה איחוד והצלה
מסע הפרסום נגד הקורונה איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יום שבת, מספר החולים בבית שמש הגיע ל-136
אליהו הנביא
(5 / 5)

נכתבה ביום שבת, 04 באפריל 2020, 16:28

מה יהיה הסוף?