קהיLIVE עם רשת המרכזים הקהילתיים

רשת המתנסים בבית שמש השיקה את אתר קהיLIVE, אתר עירוני חדש שינעים לתושבים את השהות בבית בתקופה הקרובה.

קהילה live בית שמש
קהילה live בית שמש

בעקבות משבר הקורונה, רשת המרכזים הקהילתיים נאלצה להפסיק את הפעילויות במבנים, ולהוציא את מרבית העובדים לחל"ת. עם זאת, העשייה הברוכה למען התושבים ממשיכה בעוצמה רבה! הרשת השיקה את אתר קהיLIVE - הקהילה הוירטואלית של בית שמש, אתר עירוני חדש שינעים לתושבים את השהות בבית בתקופה הקרובה.

באתר יש שידורי לייב וסרטונים, הרשמה להתנדבות, מידע על ארגוני עזר, חומרי יצירה, מתכונים, פינת הד"שים, תמונות, הצגות ופעילויות שונות.

והכל משלנו - תושבי העיר!

בנוסף, הפיקה הרשת ביחד עם מנהל החינוך, אגף אירועים, תרבות וספורט, וכן יחידת הנוער, חוברות פעילות בשם: קרונות של חוויה. זוהי הרפתקה משפחתית לילדי בית שמש עם פעילויות מגוונות ומגניבות. החוברות מחולקות בימים אלו בנקודות חלוקה ייחודיות.

הרשת שותפה במיזם "נפגשים במרפסות", בו מגיעה ניידת מוזיקה בכל אחה"צ למקום אחר בעיר, ועושים מסיבת מרפסות שמחה ומצב רוח טוב לתושבים.

למרות האילוצים, רתומים וממשיכים להפעיל פרויקטים שונים למען נוער בסיכון, קשישים, גיל רך וצרכים מיוחדים בשיתוף אגפי העירייה השונים.

משה שיטרית, סגן ומ"מ ראש העיר מוסר: "אני שמח שהמרכזים הקהילתיים מאוד נוכחים בשעת חירום זו. עובדי המרכזים, בשיתוף גורמים נוספים, מנסים להעביר לכם את התקופה הזאת בצורה הטובה ביותר. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר קהיLIVE להנות מהתכנים ולהיות שותפים. תודה מיוחדת למנהלי המרכזים הקהילתיים שעושים כל מה שאפשר, וגם את הבלתי אפשרי, למען תושבי העיר. "תהיו בריאים!"

נושאים: רשת המתנסים, קהילה live תרבות מקומית, KLIVE, קהיLIVE
קהילה live בית שמש
קהילה live בית שמש
קהילה live בית שמש
קהילה live בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: