דובר חדש לרשת המתנסים- פעיל פוליטי לשעבר ותומך בפרס

גרינברג בערב התמודדות על ראשות העיר קורץ למחנה הציוני ומינה חילוני לתפקיד דובר רשת המתנסים

מתוך הפייסבוק
מתוך הפייסבוק

אלי בן משה נתמנה באחרונה כדובר רשת המתנסים בעיר. אלי בן משה, כותב רהוט, שכתב טור בשופינג, הוא איש שיווק, כך מעיד על עצמו, ניתן יהיה להיווכח בכישוריו ובטיב עבודתו רק בהמשך הדרך. אלי בן משה מחליף את רענן אמסלם, שעשה עבודה איכותית בתפקידו כדובר הרשת. האם המינוי מעיד משהו על העתיד ובעיקר על ממנהו? אלי בן משה נכון להזכיר היה בין תומכי העבודה וריצ'רד פרס. דהיינו דעות רחוקות מלהיות דומות לדעות הרווחות בשורות עליהן נמנה גרינברג.

מינויו של בן משה הוא חריג בנוף המינויים המקומי שלנו, הממונה הוא איש חרדי, שמואל גרינברג. ויכול היה גרינברג למצוא מחליף לדובר הקודם משורותיו שלו, יש בציבור החרדי לא מעט יודעי שיווק ופרסום. גרינברג מבין את החשיבות למינוי הזה בעת הזאת, בעת בה הוא מופיע ברשימת המתמודדים על ראשות העיר. וזה הכיוון, גרם לו להמשיך בדרך בה החל עוד במינויו של רענן אמסלם לאותו תפקיד בדיוק.

רשת המתנסים אמורה לשרת את כל בני הקהילות בעיר, חרדים, חילוניים ודת"לים לא תמיד עמד הממונה בקפידה ביחס שצריך לתת לכל מגזר, אך נניח לכך עכשיו. מינויו של בן משה מצהיר על רצונו של גרינברג להיות קשוב גם לצרכי הציבור הכללי בעיר. האם חשוב לגרינברג שהעיר תתפתח בכיוון של פרורליזם, רב גוניות? בעניין זה ודאי יש לטעון כלפיו שלא עשה כלום כדי לעצור את ההגירה השלילית מהעיר של הציבור החילוני ולא עצר את ההגירה המוגזמת של דומיו אל העיר. לכן המינוי של בן משה מעורר גם פליאה מסוימת, האם זה שלב בדרך להביע חרטה על מה שהיה או אולי זו אמירת התרסה נגד משה מונטג, חברו לסיעת דגל של הממונה, שחושב אחרת, לבנות ולבנות ולדרוס כל מה שחילוני בעיר.

נושאים: רשת המתנסים, שמואל גרינברג
מתוך הפייסבוק
מתוך הפייסבוק
מתוך הפייסבוק
מתוך הפייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: