מי עושה קומבינות על גב ילדי הקייטנות?

האם רשת המתנסים מתחכמת בחישוב עלות הקייטנות כדי לגרוף לעצמה הכנסות בלתי צפויות? במקום שמנכ"ל הרשת יעמוד להסביר הוא מטיף למה לא כתבנו מוקדם יותר על השערורייה החוזרת ונשנית ושמה קייטנות בבית שמש.

במקום לקרב מרחיקה אוכלוסיה
במקום לקרב מרחיקה אוכלוסיה

"קיבלתי את הפרסומים לגבי הקייטנות ואני פשוט מזועזעת!!! אנחנו משפחה המוכרת ברווחה, ואנחנו מקבלים סבסוד לקייטנות. השנה כשפניתי לעו"ס שלי היא אמרה שעדיין לא ברור לגבי הסבסוד וכנראה שלא יהיה סבסוד." כך אחת האמהות לילדים המטופלת ברווחה בבית שמש. משפחות מוכרות ברווחה משלמות 100 ₪ בלבד עבור ילד אחד!!! אז למה אומרים לי שאין סבסוד??? בגלל שהילדים שלי לא בבית יעקב אני צריכה לשלם מחיר מלא??? משפחה מוכרת ברווחה זה לא כי רוצים, לפעמים המציאות מכתיבה את זה. כל משפחה שיש לה ילד מתמודדת עם קשיים רבים, אז לבוא ולעשות גם כאן את ההפרדה הדתית, זה עובר כל גבול".

הנה הפרטים מתוך פרסומים שיצאו עבור קייטנות זהות בעיר, אחת עבור ציבור חרדי, על נייר סטנסיל, השניה עבור הציבור 'העשיר' יותר, הציבור שאינו חרדי.

המחירים, פשוט הפלייה זועקת ברורה בחסות מוסדות שלטון. קשה לומר שהמשרד לפריפריה נותן חסות למצב כזה.

הנה הפרטים: מחיר הקייטנה 200 ₪ למשתתפת (ההזמנה לרישום במקרה דנן היתה לבנות חרדיות) 100 ₪ בלבד למשפחות הרשומות ברווחה או המקבלות הנחה של 50% הנחה בארנונה. שלא יהיה ספק, הקייטנה מופעלת ע"י צוות גננות מוסמך, יש תכניות הפעלות והווי אטרקטיבי. הקייטנה מתקיימת במשך חמישה ימים בשבוע במשך 15 ימים.

הקייטנה השנייה היא לציבור האחר, זה שאינו חרדי, זה שמשלם ארנונה מלא, זה שאינו מטופל ברווחה. באותם ימים, אותה תכנית, המחירים? 440 למי שיירשם עד תאריך מסוים ו- 510 למי שיירשם בתאריך מאוחר. גם את הקייטנה הזו מסבסד המשרד לפריפריה והמחיר הזה הוא אחרי סבסוד משרד הפריפריה. יש עוד פרט קטן, כל הקודם זוכה!! כאילו מחלקים תירס חם ומי שמגיע ראשון מקבל, מי שמאחר מפסיד...

עיניכם הרואות, אותו תוכן, למה מחיר שונה? והמחיר השונה הוא לאחר סבסוד שווה שנתן המשרד לפריפריה. מי משלים את הסבסוד הנוסף? מאיזה תקציב? על חשבון מה ומי? קדמון מחשב את העניינים אחרת. לנו אין זכות לדעת.

אם זו לא שערורייה בכל קנה מידה, אז מהי שערורייה.

אחרי שהטיף מוסר על האיחור בפנייה אליו, אומר מנכ"ל רשת המתנסים עמית קדמון: "עלות של יום קייטנה לילד היא זהה בכל הקייטנות שאנו מפעילים בגני הילדים. רשת המתנ"סים רואה תמיד את טובת התושבים ולכן כל קייטנה מותאמת למגזר אליו היא מיועדת. כל התושבים קיבלו את ההנחה של משרד הפריפרייה מראש ובאופן שווה הקייטנות שונות במספר הימים שהן מופעלות והמחיר ליום נגזר מעלות הקייטנה לפני הסבסוד וכן בעלויות כאשר הקייטנות מתקיימות ברשתות חינוך".

עוד שאלה קטנה למנכ"ל גדול, מר קדמון: אם העלות של יום קייטנה זהה למה בכל זאת אחד משלם מחיר אחד והאחר מחיר אחר? כל התושבים קיבלו סבסוד משרד הפריפריה מראש.

מנהל אגף הרווחה שלום בן דוד כועס על הפרסומים אצלנו נגד תפקודו ונגד תפקוד האגף עליו הוא ממונה. הוא הופך זאת לעניין אישי. חבל. בן דוד שלח אותנו לעשות חקירות, לבדוק מי מחק מראש העמוד במודעה החרדית את הכתוב. המודעה הזו פורסמה ע"י מוסד חרדי מוכר, עץ הדעת. הנה לך מר בן דוד, ידענו ואנחנו יודעים. זה משנה לך את התשובה?

והיה מי שערך בדיקה חשבונאית לגבי המחיר והשוואתו בין שני המגזרים.. הקייטנות החרדיות אמורות לעלות 500 ושל הציבור הכללי 650. ₪. זה יוצא פר יום בערך אותו דבר. סבסוד הפריפריה הוא 300 שח לילד. יוצא שאמור לעלות לחרדים 200 ₪ ולציבור הכללי 350. אלא שמישהו, ולא קשה לנחש מי זה, העלה את מחיר הקייטנה של הציבור הכללי ל-740 (ועם סבסוד יוצא 440 שזה מה שהורים שילמו) ובנוסף גם הטיל קנס על מאחרי הרישום ששילמו 510 ₪.

כמה הורים נרשמו מאוחר? תכפילו ב-70 ₪ קנס לא ממש ברור למה ועל מה....

מי עושה קומבינות על גב ילדי הקייטנות?

האם רשת המתנסים מתחכמת בחישוב עלות הקייטנות כדי לגרוף לעצמה הכנסות בלתי צפויות? במקום שמנכ"ל הרשת יעמוד להסביר הוא מטיף למה לא כתבנו מוקדם יותר על השערורייה החוזרת ונשנית ושמה קייטנות בבית שמש. נזכיר כי כספי שנת הקייטנות הקודמת טרם הגיעו לכיס ההורים.

נושאים: רשת המתנסים, עמית קדמון, שלום בן דוד, בית שמש, המשרד לענייני פריפרייה
במקום לקרב מרחיקה אוכלוסיה
במקום לקרב מרחיקה אוכלוסיה
במקום לקרב מרחיקה אוכלוסיה
במקום לקרב מרחיקה אוכלוסיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מי עושה קומבינות על גב ילדי הקייטנות?
העירר שלי .נכתבה ביום שלישי, 04 ביולי 2017, 14:04

משום מה כל מה שקורה בעיר קורה על חשבון התושבים שכן מכניסים כסף לקופת העירייה ומשאירים את המקום הזה שפוי ולא מאה שערים... אולם הגיעה העת שנדרוש שינוי ושיפרידו בינינו לבינם עם קופה שלנו ולהם.. ואז יהיה פה שקט .. לא יתכן אנשים עם כיפות ושטריימלים מרמים את המדינה וגוזלים אותנו.. רוצים את העיר שלנו בחזרה כמו שהייתה

מי עושה קומבינות על גב ילדי הקייטנות?
מהיכן הגיעו הילדים??נכתבה ביום שלישי, 04 ביולי 2017, 13:38

עוד שאלה מעניינת היא איך שנה שעברה העירייה ביקשה סבסוד רק עבור 2000 ילדים (כשהבקשה לסבסוד הוגשה לאחר קיום הקייטנות) בעוד שהשנה, הבקשה הוגשה בטרם הרישום והיא הוגשה עבור 9500 ילדים(!!) כל כך הרבה ילדים התווספו לעירנו במהלך השנה האחרונה????

מי עושה קומבינות על גב ילדי הקייטנות?
הרב בריח לימוןנכתבה ביום שלישי, 04 ביולי 2017, 13:26

המחשבה שרשת המתנסים מעורבת שנה אחרי שנה בנסיון הגזלה של התושבים הלא חרדים מטרידה ביותר.היום המתנס שלח צילום מסך כביכול זה הפרסום שהוא מספק כדי שמשפחות הזקוקות יבואו לקבל את המגיע להם.ברור שהרוחות הרעות המנשבות מקייטנות המתנס מושפעות בצורה כזו או אחרת מהממונים עליהם ברשות