שת"פ בין ת. הכיבוי לתלמידי ברנקו וייס בשיפוץ המרחב הציבורי של התחנה

לא ברור מאליו, מעריכים ובאים להוקיר. תלמידי ברנקו התנדבו לנקש, לצבוע, לנקות ולעשות את המרחב הציבורי שבתחנת הכיבוי נעים יותר לעין.

צילום: זיו אקווה דוברות הכיבוי
צילום: זיו אקווה דוברות הכיבוי

תלמידי כיתה יב' מבית ספר ברנקו וייס בעיר, הגיעו היום (22.3.2023) לתחנת כיבוי אזורית בית שמש לתרום לקהילה כחלק "מיום המעשים הטובים".
"יום המעשים הטובים" הוא יום שנבחר להתנדבות בקהילה ובסביבה הקרובה בה אנו חיים. בית ספר ברנקו וייס רואה באור חיובי את התרומה של כב"ה בית שמש לסביבה ולקהילה כל השנה ולכן בחר השנה לחזיר במעשה טוב לכב"ה בית שמש ע"י תרומה סמלית של השתתפות ביום התנדבות בתחנה, זאת ע"י שיפוץ של המרחב הציבורי של התחנה.

לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש קיבלו בחום ואהבה את התלמידים. סגן טפסר שמוליק אמסלם-סגן מפקד התחנה קיבל את התלמידים בברכת שלום, הסביר להם על עבודת הכיבוי וסקר בפניהם את הרקע של התחנה, בנוסף רשף ארז בר-ששת והמחסנאית שרה ניסים, שהיו שותפים לארגון מבחינה לוגיסטית, ערכו לתלמידים פריסה מכובדת במהלך היום.

התלמידים התרגשו להיות בתוך מתחם התחנה לחלקם זה היה פעם ראשונה, שאלו שאלות על הכבאיות המיוחדות ועבדו במרץ ליפות את המרחב הציבורי של התחנה.
בסוף היום קיבלו התלמידים שי צנוע ותעודת הערכה מטפסר משנה ראובן יצחק-מפקד התחנה ומלוחמי האש.

אביה קובי -מחנכת כיתה יב': לכבוד "יום המעשים הטובים" הגענו לתחנת הכיבוי בבית שמש. במהלך היום היה שיתוף פעולה נהדר בין לוחמי האש לתלמידים.
סייענו ללוחמי האש בשיפוץ התחנה, צביעת גדרותיה וניקוי שטחה. התלמידים נתרמו רבות מהעשייה ההתנדבותית וחוו יום משמעותי וערכי. תודה רבה ללוחמי האש על האירוח החם ושיתוף הפעולה המלבב עם תלמידי כיתה י״ב חיל האוויר.

רס"ל זיו אקווה, דובר וממונה הסברה: תחנה אזורית בית שמש משתתף כל השנה בעשרות אירועים התנדבותיים, אשתקד לוחמי האש ביצעו פרויקט התקנות גדול מאוד של גלאי עשן מצילי חיים בשכונות קשות יום ובבתי אזרחים וותיקים בעיר. בנוסף לוחמי האש מבצעים הדרכות בבתי ספר וגני ילדים, לוקחים חלק באירועים של המתנ"סים ועיריית בית שמש ורואים עצמם מחוברים לקהילה בכל תחום ועניין.

נושאים: כיבוי אש, ברנקו וייס, בית שמש, התנדבות
צילום: זיו אקווה דוברות הכיבוי
צילום: זיו אקווה דוברות הכיבוי
צילום: זיו אקווה דוברות הכיבוי
צילום: זיו אקווה דוברות הכיבוי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: