הטכס העירוני המרכזי לציון ליל השואה והגבורה בבית שמש עובר לרח' מורדי הגיטאות

רק סמלי שבהיכל התרבות הממוקם ברח מורדי הגיטאות יתקיים הטכס המרכזי לציון יום השואה. ההצלחה משנים אחרונות עודדה את המארגנים לחפש מקום גדול יותר להכיל יותר ציבור.

הקהל בזינמן ליל השואה 2023
הקהל בזינמן ליל השואה 2023

טכס יום השואה האחרון מאפריל 2023 היה עצמתי בכל קנה מידה, בתוכן, בהיערכות, בהפקה, ומפתיע גם בכמות הקהל הרב שהגיע לאירוע לחלוק כבוד ולזכור ביחד- בעיקר ביחד- את מאורעות השואה שחווה העם היהודי על אדמת אירופה.

אולם זינמן ברח סמטת ויצ"ו בעיר, היה מלא וגדוש בני נוער, מבוגרים, זוגות ויחידים שהגיעו לחלוק כבוד. המארגנים ברשת המתנסים, באגף האירועים בעירית בית שמש צופים ומעריכים, כי השנה יגיעו יותר אנשים ובני נוער מאשר הכמות שהגיעה בשנה החולפת, ובהשוואה לשנת 2022 גדלה. האם הגידול ימשיך גם השנה? הציפיה היא חיובית. לכן הוחלט ברוב חכמה ועצה טובה להעתיק את האירוע מאולמו קטן המימדים (385 מקומות ישיבה) של היכל זינמן להיכל התרבות העירוני עם כ-600 מקומות ישיבה. היכל התרבות הממוקם ברח מורדי הגיטאות, רק סמלי הוא שבו יתקיים האירוע המרכזי ליום השואה.

הציבור מתבקש להגיע ולמלא את ההיכל, זו תהיה התשובה היהודית לזכור את השואה, את הירצחם של ששה מיליון מבני עמנו בידי הצוררים ימ"ש, בימים של אנטישמיות גוברת, בימים של הכחשת השואה חובה על כל יהודי לעשות הכל להיות שותף בזיכרון.

נושאים: ליל השואה והגבורה, בית שמש, רשת המתנסים, אגף האירועים, רח מורדי הגיטאות
הקהל בזינמן ליל השואה 2023
הקהל בזינמן ליל השואה 2023
הקהל בזינמן ליל השואה 2023
הקהל בזינמן ליל השואה 2023
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: