מי רוצה הקמת בית הנדסה חוץ משמעון גולדברג?

עלות הקמת בית ההנדסה כ-10 מיליון שח, העירייה מביאה במליאת מועצת העיר הקרובה אישור תקצוב להקמת בית הנדסה כאשר ברקע הקמת בית עירייה. מיותר עד תמוה המעורר מחשבות זדוניות בלתי מופרכות לגמרי.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
גולדברג ברמה מהטויטר
גולדברג ברמה מהטויטר

את הפרוייקט הזה מוביל שמעון גולדברג, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה. גולדברג בסה"כ בתפקיד שנה ומחצה, וכבר מרגיש מועקה לשבת בבניין צר מידות, למרות המשרד המרווח שעומד לרשותו, ולמרות התנאים הטובים בסה"כ שיש לאגף, המרחק מבית העירייה הופכים אותו למנוכר משהו. נורא? ממש לא. את רמה ג1, ג 2 כל שכונה ד על כל חלקיה, ואת נווה שמיר מתכננים שם. ולא נשמעו תלונות. בא גולדברג ורוצה לעקור מרמה א לבית שמש הותיקה.

מה לעשות ובדרך יש כמה מהמורות שהוא צריך לעבור... הנה כמה מהן.

זוכרים את הפיל הלבן שעלה לעיריית בית שמש בין 11עד 12 מיליון ₪? מי שאינו זוכר או מכיר נכיר לו עכשיו, השוק העירוני. השוק העירוני שהוקם על אדמות מנהל, כמובן באישור מוגבל לשמש כשוק עירוני הפך בחודשים האחרונים למגרש חניה לאוטובוסים פרטיים. לפחות מנוצל האתר לשימוש ...

12 מיליון שח שהוצאו מהקופה הציבורית, ולא משנה בדיון הזה מה מקורו, כספי רשות, או כספים שנתקבלו ממשרדי ממשלה, עצם העובדה שהושקעו 12 מיליון שח לדבר שברור מראש היה כי לא יצלח היא המטריפה את הדעת.

ועוד זיכרון אחד, אני מבקש מכם לזכור. זוכרים את ההשקעה להקמת היכל התרבות בין נחלה ומנוחה לבין שכונת פסגות השבע. חפירות, בדיקות מחשש המצאות עצמות, רשות העתיקות ועוד גבו סכומים של למעלה מ-7 מיליון שח מהקופה הציבורית. שוב, מקורות הכסף חשובים, אבל לא מעניינים לדין הזה. הנה לכם 19 מיליון שח ואולי יותר הוצאו על כלום. על בולשיט. על מימוש רעיון שלא נעשתה לפניו בדיקה או מחשבה עמוקה.

עכשיו מביאים לנו עוד רעיון, הקמת בית הנדסה. בין 10-12 מיליון ₪ יועמדו לטובת בניית בית ההנדסה. ההסבר, הוא קירוב אגף ההנדסה מרמת בית שמש לעיר, ליד בית העירייה. הקירוב, כך מסבירים, יחסוך נסיעות וזמן של העובדים המתרוצצים בין אגף ההנדסה (ברמה א) לבית העירייה (בקניון נעימי).

היגיון? הקורונה הוכיחה כבר כי אפשרות העבודה מרחוק תמיד קיימת. גם במקרה דנן, מה יקרה אם ימשיכו אנשי ההנדסה לתת שירות ממקומם היום לכל בית בבית שמש או לכל קבלן. בינינו, יש זום, יש און ליין במייל, בואטסאפ, בנייד. יתוכננו ישיבות העבודה בבוקר מוקדם, יתייצבו העובדים בבית העירייה, יציגו מה שיש בידם, ויעלו חזרה למשרדיהם. נו...

מי צריך בית הנדסה, כאשר ברקע עומדת תכנית הקמת בית עירייה? אם בית העירייה מצוי כבר בשלבי תכנון מתגבש, אומרים שיש כבר פרוגרמה ראשונית, אז למה להוציא עוד 10-12 מיליון שח. גם אם חלק מהכסף הוא תשובה לקול קורא למימון פרוייקט ממשרד הפריפריה.

אז שרפנו 12 מיליון ראשונים, ושרפנו עוד 7 מיליון אחר כך, ועכשיו עוד 10 מיליון. אתם יודעים מה אפשר היה לעשות בכל הכסף הזה? לבנות חצי בניין עירייה שאם היה נבנה בזמנו היינו חוסכים עוד 40 מיליון שח ששילמנו עד עכשיו כדמי שכירות במטרה להנגיש ולהנעים את השירות הציבור.

ואם בעירייה מודאגים מכך ש'רמת השירות' של אגף ההנדסה תרד, הנה אני מצהיר כאן קבל עם ועולם, אם יורשה לי, וגם אם לא, לא נבוא, אנחנו התושבים בשום טענה לעירייה על העובדה הזו ששירות הציבור נפגם או נפגע בהיעדרותם של העובדים בדרכם מבית העירייה לבית ההנדסה כיום. בשם תושבי בית שמש היקרים, אני מתחייב לא לכתוב ולא להתלונן על תפקוד אגף ההנדסה בכתובתו הנוכחית.

אנא חסכו מהקופה הציבורית בזבוז הון עתק של עוד 10 מיליון. זה מיותר, זה חסר ערך, זה ימחק כל מחשבה מעוותת זדונית על כוונות להעביר את המבנה החדש לטובת שימוש בעל בית מנהל ישיבות בעיר. זילות הכסף הציבורי שערורייה שאין כפרה עליה.

נושאים: בית שמש, אגף ההנדסה, שמעון גולדברג, בית עירייה
גולדברג ברמה מהטויטר
גולדברג ברמה מהטויטר
גולדברג ברמה מהטויטר
גולדברג ברמה מהטויטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מי רוצה הקמת בית הנדסה חוץ משמעון גולדברג?
דוד.קנכתבה ביום שישי, 12 ביוני 2020, 05:16

כל הכבוד, חשיפה משמעותית שכל בר דעת חייב לעמוד ולזעוק. הוצאה כספית מיותרת לעיר ענייה שמחפשת מתחת לפנס אגורות כדי להתקיים. תודה לך סולטן

מי רוצה הקמת בית הנדסה חוץ משמעון גולדברג?
משה
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 12 ביוני 2020, 05:03

מי יעלה ויושיענו מהביזבוזים הכואבים וחסרי התועלת? טוב שיש מי שחושף ,ממש שחיתות כספי הציבור.צריך להאבק בזה ולמנוע את הבנייה הזאת. !!!!!

מי רוצה הקמת בית הנדסה חוץ משמעון גולדברג?
חייםנכתבה ביום שישי, 12 ביוני 2020, 02:31

כל הכבוד על כתבה חזקה ואמיתית!!!