מנהל פסגות השבע יקודם ויתמנה למנהל רשת המתנסים

בהודעה לקונית התבשרנו על מינויו של בן חמו למנהל הרשת. מי האיש, מה כישוריו ויש לו, מה שכנע את וועדת הבחירה? כל זה אם אתם חפצים לדעת חטטו בפייסבוק ... אגב, האם סיפרו לו על הכוונה להקים מנהלת תרבות?

בן חמו עם פעילים
בן חמו עם פעילים

יש לנו מנהל חדש לרשת המתנסים, מימון בן חמו, אמור מעתה לא בן חמו אחד במנהיגות העיר אלא שניים. ומי השני? למעשה השנייה, הגב' עליזה בן חמו בלוך. להניח דעתכם אין קרבה משפחתית בין השניים וכל קשר מקרי בהחלט זולת זה שמימון בן חמו יצטרך עתה להיות בקשר גם עם ראש העירייה.

מי אתה מימון בן חמו?

בהודעה שיצאה מהממונה על הרשת, ולא מהדוברות של העירייה, גם לפרט זה כדאי לשים לב, מספרת על ההודעה על המינוי. הנה מה שנכתב: אני שמח לבשר לכם על בחירתו של מימון בן חמו למנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים. מימון, עובד הרשת כבר 14 שנים, עשה את כל השלבים ממדריך, לרכז, למנהל מרכז ועכשיו למנכ"ל הרשת." כלומר, אנחנו לא מחפשים בחוץ. התרסה נגד מישהו שמביא עובדים מבחוץ?

האם גם ראש העיר מברכת על המנוי, בכל זאת מדובר בגורם חשוב במערכת התרבות, אשר ינהל את חיי התרבות של העיר. בלוך נוטה להתערב ולבחור בעצמה את האנשים שיעבדו איתה. נכון, רשת המתנסים כפופה לסגן ראש העיר (בעיה בפני עצמה) ובכל זאת ממנה לא שמענו שום מילה בעניין. רק עסוקה באישור התקציב? לא ממש.

שתי שורות ואטסאפ בלבד בהודעה המבשרת על המינוי של שיטרית, מה עשה והכשיר את בן חמו להיות מנהל רשת, אז למה החופזה להודיע מבלי מעט להרחיב? בן חמו למשל הוביל את פסגות השבע שנים ארוכות והקים בו את מרכז המוסיקה לצעירים מה שקרוי מרכז ווליום. כותרת מצוינת לעשייתו, אז למה לא מציינים בעשייה? בן חמו מפעיל מערכת, יחסית למציאות שלנו אפילו מוצלחת. אז למה לא לכתוב על המערכת שהוא מנהל בהצלחה? ולמה אין מילת התייחסות מהמנהל היוצא עמית קדמון, זה נעלם כאילו בלעה אותו האדמה מה שמרמז אולי על נסיבות עזיבתו את התפקיד. השניים, קדמון ובן חמו, עבדו ביחד או במקביל או בתיאום לפחות חצי משירותו של בן חמו ברשת המתנסים

שאלנו את בן חמו הבוקר אם הודיעו לו על התכנית לצמצום הסמכויות ברשת המתנסים, סמכויות אשר יועברו למנהלת החברה לתרבות המצויה בהקמה? בן חמו העדיף להשיב על הברכות בלבד.

ואכן עיריית בית שמש יוזמת הקמת מנהלת תרבות, באופן שהוקמה החברה הכלכלית, חברה שתנהל את חיי התרבות בעיר.

לא מן הסתם, אלא מידיעה, רשת המתנסים עומדת לעבור שינוי מהותי בכל האחריות על ניהול התרבות בעיר. לבלוך יש מסקנות והיא מנסה לרענן מעט את השורות בהקמת חברה לתרבות. על הקמת החברה לתרבות שוקדת הגב' מירי שלם, זו שגויסה לפני יותר משנה לנהל את היכל התרבות שבינתיים סגור.

ונסכם בדברי אמונתו של שיטרית: "אני מאמין גדול בכוחות המקומיים שלנו, ומאמין גדול ביכולתו של מימון להצליח להוביל את רשת המרכזים אל מול האתגרים הבאים העומדים לפנינו." ואם הוא מאמין, מי אנחנו שנטיל ספקות באמונתו. יאללה שיהיה בהצלחה.

אגב דובר העירייה הבטיחנו לאחר פנייתנו כי יעלה פוסט בשמה של ראש העיר המברך על ההחלטה למנות את בן חמו למנהל הרשת. גם אנחנו מצטרפים.

נושאים: רשת המתנסים, בית שמש, בלוך, שיטרית, מימון בן חמו
בן חמו עם פעילים
בן חמו עם פעילים
בן חמו עם פעילים
בן חמו עם פעילים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: