נוסעי הרכבת מחייכים על הדרך עם פרי ישראלי -  טרי ובריא!

לנוסעי הרכבת צפויה מחר הפתעה נעימה: מועצת הצמחים ורכבת ישראל בפעילות משותפת: בט"ו בשבט - הנוסעים מחייכים עם פירות טריים ישראלים

דוכן בתחנת הרכבת
דוכן בתחנת הרכבת

לקראת חג האילנות שיחול ביום רביעי, מועצת הצמחים ורכבת ישראל משתפים פעולה במסגרת פעילות "חיוך על הדרך", ומפתיעים את הנוסעים ב- 8 תחנות רכבת מרכזיות במטרה לעודד את הציבור הישראלי לצרוך פירות ישראלים טריים - במקום פירות יבשים ומיובאים (בעיקר מטורקיה).

'חיוך על הדרך' הינה פעילות שמבצעת הרכבת בשנים האחרונות ומטרתה לפגוש את הנוסעים באופן בלתי אמצעי, בתחנות ומועדים משתנים, ולהפתיע אותם עם מחווה קטנה שתעלה להם חיוך ותגרום להם פשוט... ליהנות מהדרך.

במסגרת הפעילות, ייהנו הנוסעים ביום שלישי (30 בינואר) מפירות טריים תוצרת חקלאי ישראל, שיוגשו עם חיוך רחב לקראת החג. הפעילות תתקיים בתחנות הרכבת ת"א מרכז (סבידור), ת"א השלום, ת"א האוניברסיטה, הרצליה, חדרה מערב, אשדוד, ב"ש מרכז וחיפה חוף הכרמל בשעות העומס בבוקר ואחר-הצהריים.

כיום, רבים עדיין נוהגים לצרוך פירות יבשים בט"ו בשבט, למרות שמדובר במסורת שמקורה בגולה. בהיעדר פירות טריים, בזמנו קיימו את המצווה לאכול פירות "מארץ הקודש" על ידי אכילת פירות יבשים. לגאוות כולנו, ניתן למצוא בט"ו בשבט - כמו בכל ימות השנה - עשרות סוגים של פירות טריים תוצרת ישראלית, בשפע של צבעים וטעמים שונים, כאשר לכל אחד מהם סגולות וערך תזונתי גבוה – וכולם תורמים רבות לבריאותנו. בשונה מהפירות היבשים, הפירות הטריים עשירים בוויטמינים וערכים תזונתיים רבים, ללא כל צבע מאכל או עיבוד תעשייתי.

במועצת הצמחים ציינו כי "חקלאי ישראל הם מהטובים והיעילים בעולם, מגיעים להישגים מעוררי הערכה ומעל הכל – מגדלים עבור כולנו פירות טעימים, איכותיים ומגוונים. השנה אנו קוראים להוסיף בסדר ט"ו בשבט לפחות פרי טרי אחד על כל פרי יבש. אין סיבה להסתפק בפירות יבשים כשאפשר לצרוך פירות טריים, ליהנות מהערכים התזונתיים – וגם לסייע לחקלאים הישראלים".

בין הפירות והירקות הטריים הישראלים שנמצאים כרגע על המדפים (רשימה חלקית): תפוח, בננה, תות שדה, אגס, קיווי, תפוז, קלמנטינה, מלון, אפרסמון, אננס, אשכולית, רימון, פומלה, אשכולית, תמר, שקד, ענבים, פפאיה, פסיפלורה, פיטאיה, גויאבה ועוד.

נושאים: רכבת ישראל, מועצת הפירות, תחנת בית שמש
דוכן בתחנת הרכבת
דוכן בתחנת הרכבת
דוכן בתחנת הרכבת
דוכן בתחנת הרכבת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: