שבוע הבטיחות ברכבת ישראל יוצא לדרך בשיתוף פעולה ייחודי בין עובדים לילדיהם

בין הפעילויות שיתקיימו בארגון לאורך שבוע הבטיחות: סימולטור נהיגה ייעודי הממחיש את הסכנה של שימוש בסלולר בזמן נהיגה, רכב התהפכות, הדרכות עזרה ראשונה ושימוש בציוד החייאה בסיסי ושחקנים שהוכשרו לנושא הבטיחות שיעברו בין מתחמי הרכבת

קרדיט תמונות: רכבת ישראל
קרדיט תמונות: רכבת ישראל

היום (ראשון) יצא לדרך שבוע הבטיחות הראשון מסוגו ברכבת ישראל, הכולל הרצאות מקצועיות ופעילויות מגוונות להעלאת המודעות לבטיחות בקרב כלל אנשי הארגון. שבוע הבטיחות מתקיים תחת הכותרת "בטיחות היא דרך חיים".

השבוע נפתח בכנס והרצאות מעוררות השראה של פיני גרשון ועומרי אסנהיים למנהלי החברה ולממונים על הבטיחות בחטיבות השונות. בכנס ניתן דגש מיוחד למנהיגות המקדמת תרבות של בטיחות.

בין הפעילויות שיתקיימו בארגון לאורך שבוע הבטיחות: סימולטור נהיגה ייעודי הממחיש את הסכנה של שימוש בסלולר בזמן נהיגה, רכב התהפכות, הדרכות עזרה ראשונה ושימוש בציוד החייאה בסיסי ושחקנים שהוכשרו לנושא הבטיחות שיעברו בין מתחמי הרכבת ויעניקו פרסים לעובדים שיענו נכונה על חידון בטיחות שהוכן במיוחד בשבילם.

לקראת קיום שבוע הבטיחות הזמינה הנהלת החברה את ילדי העובדים לקחת חלק פעיל בנושא ולהשתלב בתחרות איורים בנושא בטיחות. כל ילד צייר את הבטיחות מנקודת מבטו, כשעשרת הציורים הנבחרים זיכו את יוצריהם במפגש חווייתי עם זוכה התכנית "נינג'ה ישראל" – גיל מרנץ. במפגש העניק גיל לילדים כלים חשובים וכללים לשמירה על בטיחות בענף הספורט ובכלל.

הילדים הצטלמו על המתקנים השונים ולאחר מכן אוחדו התמונות לקולאז' בטיחות עם סיטואציות יומיומיות של העבודה ברכבת. הקולאז'ים המרתקים יוצגו לאורך כל השבוע בכל מתחמי החברה.

נושאים: רכבת ישראל, בטיחות
קרדיט תמונות: רכבת ישראל
קרדיט תמונות: רכבת ישראל
קרדיט תמונות: רכבת ישראל
קרדיט תמונות: רכבת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: