משחק העונה, הקרב על העליה לליגה ב', מ.כ שדרות- עירוני בית שמש

מחר בשעה 13:00 באיצטדיון העירוני כולם באים לעודד. המשחק החשוב של העונה. ויש לנו גם מלך לעודד- נמרוד שמש, גם תואר מלך השערים וגם אליפות המחוז על הפרק. כולנו עירוני.

כרזה למשחק מחר
כרזה למשחק מחר
מחר זה היום בו יכולה קבוצת הכדורגל המקומית לעשות את הצעד החשוב שלה לקראת עליה אפשרית לליגה ב. ואם אנחנו מעזים לחזור לכתוב על כדורגל ייצוגי, כנראה שהפעם אנחנו עומדים בפני קרן אור באפלה המתמשכת מאז ירידת המסך על כוכבי העבר עמוס מיימון, אפרים עבוש, אברהם בן שיטרית, גבי טמוזרטי, אברהם עוזר ועוד שכיכבו בקבוצות הליגה הלאומית הליגה הבכירה בזמנו. את דור הענקים שמילאו איצטדיון באלפי צופים החליפו דור חדש אופיר ואסף עזו שגם זכו לשחק בקבוצות מהבירה., אכן היו ימים נפלאים בעולם הכדורגל כאשר שחקנים מוכשרים צמחו כאן והובילו את בית שמש לתהילה בעולם הספורט. אם מדובר בשחקנים, כשמות בעולם הכדורגל, כדאי לשים לב מחר במשחק לכוכב הקבוצה נמרוד שמש, מלך השערים, המוביל היום את טבלת מלך השערים בליגה ג דרום עם לא פחות מ-23 כיבושים. תוספת ברישום הזה תהווה אינדיקציה מצויינת להצלחת הקבוצה. אז מחר באים לעודד את המלך שלנו להמשיך לכבוש ולקבע עצמו בראשות הדירוג למלך שערי ליגה ג.

במחזור הקרוב תתארח בבית שמש הקבוצה מהמקום הראשון מועדון כדורגל שדרות, או בקיצור מ.כ שדרות בבית שמש למשחק צמרת, המשחק של העונה. מקום ראשון נגד מקום שני בו מצויה בית שמש בהפרש שתי נקודות והפרש שערים כמעט זהה. ניצחון ואנחנו מעליהם, בדרך הבטוחה לליגה ב' בלי כל צורך להתמודד בפלייאוף מול מקום שני במחוז אחר.

מה הסיכויים?

בסיבוב הקודם הסתיים המשחק בין שתי הקבוצות בתוצאת תיקו 1:1. ואחרי הפתיחה הרעה של עירוני בית שמש משחקי שהיו ביד שלה והפסידה אותם, עליה להמשיך במומנטום ביום שישי ולנצח את שדרות.

בית שמש חזרה ביום שישי האחרון עם ניצחון ענק מרהט, 4:3. הפועל רהט הייתה הקבוצה שניצחה את בית שמש בסיבוב הראשון. נמרוד שמש הבקיע לקראת סיום המשחק (דקה 89) ואם בית שמש תמשיך את תנופת הניצחונות, 8 משחקים רצופים בהם השיגה נקודות, מחר יכולה לצאת עם חיוך מהאצטדיון ותגרום לעליזה בלוך כאבי ראש לא מעטים להתחיל לחשוב על גיוס משאבים לתקוע יתד בליגה ב'. מה שיוכיח שהשאיפה לפתח כאן את האצטדיון הייתה מוצדקת לא רק למען הפעילות הספורטיבית אלא גם למען הייצוגיות לעיר.

והערה לסיום, מחר נדע גם אם שווה המאמץ להתחיל לרוץ אחרי הטוטו להוסיף כאן מושבים לטובת הצופים שיבואו לעודד. כדי להצדיק זאת בואו ומלאו את 600 המושבים בעיקר כדי לעודד את הקבוצה וגם להוכיח לטוטו שיש הצדקה לבקשה להוסיף מושבים. אם יבואו יותר יש מקום גם בעמידה...

יאללה קדימה חברים, הביאו לנו רגע של נחת בעולם השממה הספורטיבי הייצוגי.

נושאים: ליגה ג עירוני בית שמש, נמרוד שמש
כרזה למשחק מחר
כרזה למשחק מחר
כרזה למשחק מחר
כרזה למשחק מחר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: