חשמל באויר: אמנים מבטיחים בנוכחות אדירה בבימה חדשה

מעל עשרת אלפים משתתפים באירוע הקיץ באמפיפארק בניהול אגף לאירועים בעירייה

המופע: קרדיט: גיל דוד
המופע: קרדיט: גיל דוד

יש מנהל יחסי ציבור לסיעת הליכוד, אודי טנא שמו. הוקמה בידו קבוצת תקשורת מקומית אליה חוברו כל אנשי התקשורת בעיר, והידיעה הראשונה היוצאת ממנו היא על אירוע התרבות היוצא מהכלל שנערך אתמול באמפיפארק במעמד , כדבריו, מעל עשרת אלפים.

הנה הודעתו המלאה: "מעל ל-10,000 אנשים השתתפו הערב (ג') באירוע המרכזי של אירועי הקיץ בבית שמש בו השתתפו מיטב מאומני ישראל. האירוע הוא פרי יוזמתו של סגן וממלא מקום ראש העיר משה שטרית אשר פנה אל שר התרבות הספורט מיקי זוהר להוציא לפועל את המופע.
האירוע, אשר התקיים באמפי תיאטרון המיתולוגי של בית שמש מהווה האירוע האחרון שהתקיים במקום. באירוע הסיום השתתפו מיטב אומני ישראל וביניהם: .
בין השאר הופיעו, אייל גולן יובל דיין, ארקדי דוכין, שירי מיימון רמי קליינשטיין ורביב כנר.

מיקי זוהר שר התרבות והספורט: "אנו גאים לראות את המהפכה התרבותית בבית שמש ואנו גאים להיות שותפים בכך. משה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר ומי שאמון על אירועי התרבות פה בעיר מוביל פה בשנים האחרונות מהפכה של ממש, בתחום התרבות והספורט ויוצר כאן תשתיות תרבות חדשות כמו האמפי פארק החדש, מועדון להופעות חיות , פסטיבלים ועוד. תושבי בית שמש , אתם צריכים לדעת שיש לכם קברניט שנלחם על העתיד ואיכות החיים שלכם ולא משנה לאיזה מגזר אתם שייכים. בית שמש עוברת מהפכה של ממש בשנים האחרונות ואני סמוך ובטוח כי מציאות זו תמשיך ותתעצם".
משה שטרית, סגן וממלא ראש העיר בית שמש ומחזיק תיק התרבות בעיר: " מרגש לראות 10,000 תושבי בית שמש והסביבה באים להיות חלק מהמופע הסיום באמפי המיתולגי בבית שמש. אנו מודה לחברי השר מיקי זוהר שפועל ללא לאות כדי לעזור לקיים מופעים מדהימים שכאלה. בקדנציה האחרונה פעלנו רבות כדי להפוך את בית שמש למעצמת תרבות. אנחנו נמשיך לראות את התושבים ולהפוך את בית שמש למקום שעוד יותר מופלא לגור בו".

יונתן קליין בן 20 תושב העיר אמר: "מדובר באירוע מדהים ומרגש שגורם לנו הצעירים שגדלו בעיר להרגיש חלק. כל הכבוד למשה שטרית שפועל ללא לאות כדי שיהיו אירועים שכאלה בעיר שלנו. בית שמש הופכת למקום שטוב לגור בו".

נושאים: אמפיפארק, בית שמש, מיקי זוהר, משרד התרבות
המופע: קרדיט: גיל דוד
המופע: קרדיט: גיל דוד
המופע: קרדיט: גיל דוד
המופע: קרדיט: גיל דוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: