פסטיבל סוכות 2 ימים הפעם יהיה פצצה של אירוע

סטטיק ובן אל, ליאור נרקיס, נתן גושן בני פרידמן וגם שקד כהן משלנו יופיעו בפניכם בשני לילות גדושים ועמוסים מוסיקה איכותית על בימת האמפיפארק. בית שמש מצטרפת לגדולים ומציגה אמנים מהשורה הראשונה.

אירוע משנים קודמות באדיבות דוד וקנין
אירוע משנים קודמות באדיבות דוד וקנין

שני ערבים מוסיקליים שיתפרשו על ימים רביעי וחמישי, (יז תשרי, א' וב' דחול המועד סוכות) של תרבות איכותית, בפסטיבל בית שמש אשר ייערך בחג הסוכות השתא. האם הפסטיבל חוזר לימיו הגדולים? כנראה שכן. זוכרים שהפסטיבל הזה במקור היה חגיגה של מוסיקה למשך שלושה ערבים אליהם נמשכו באים ואורחים מכל רחבי הארץ. הפעם אגף האירועים בעירייה מכוון אמנם תחילה לטובת תושבי העיר אבל לא יתנגד אם גם מזדמנים אורחים באזור יטו בלילות האלה להכיר את פניה היפות של העיר שלנו. נקווה רק שציון הקורונה ברמזור ימשיך לרדת בעירנו ואז החגיגה בכלל תהיה מושלמת.

האמפיפארק יגדוש צופים בתשלום סמלי של 10 שקלים לאירוע שנועדו יותר כדי לרשום ולהגביל את הנוכחות המוגבלת ל-5000 צופים בלבד. והפעם מדובר בזמרים מהליגה הראשונה. ליאור נרקיס ו... הצמד חמד סטטיק ובן אל, שקד כהן (שלנו, כוכבת הכוב הבאבואו לפרגן לה) וגם די ג'י נאור מלכה יופיעו על הבימה ביום הראשון לפסטיבל הוא יום רביעי א' דחול המועד. ואילו ביום השני מכוון הפסטיבל לציבור דתי וחרדלי עם הזמרים בני פרידמן, שמעון נריה לוי, רפאל מלול ו... נתן גושן. וואו, וואו. השקעה יוצאת מהכלל של העירייה בשיתוף מפעל הפיס. הלילה השני הוא לכבוש שמחת בית השואבה. מי ששאל והתעניין לגורל שמחות בית השואה הנה לו הזדמנות לדעת ולהצטרף.

אז אם אתם מתכננים לצאת לבילויים מחוץ לעיר זכרו שבערב אתם חייבים להיות באמפיפארק בימים רביעי או חמישי או שניהם. רשמו ואל תפספסו.

נושאים: פסטיבל בית שמש, סוכות, שמחה בית השואבה
אירוע משנים קודמות באדיבות דוד וקנין
אירוע משנים קודמות באדיבות דוד וקנין
אירוע משנים קודמות באדיבות דוד וקנין
אירוע משנים קודמות באדיבות דוד וקנין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: