ביטוי אמנותי - ציור תיעוד לאירועי ה-7 באוקטובר

שלולית הזיכרון ממסיבת נובה ברעים- ממחישה את התום והאושר. ילדים שיצאו למסיבה, שלא ידעו מה עתיד לעבור בגורלם. ביטוי לאירוע קשה בעזרת מכחול וצבע

הציור של ים
הציור של ים
רגשות רבות מתעוררים בימים כאלה, ימים מלאים צער, עמוסי כאב ויגון, טעונים הרגשות שכל אדם מבטא אותם באופן מתאים, יש שיכתבו שירים, יש שיכתבו יומן חוויות אישיות על כניסה לממד ועל יציאה ממנו, על חבר שהיה ואיננו, על חברה שפתאום כבר אינה בין החיים.

ים אדרי, צעירה מקומית מוכשרת, אוהבת ציור, חברה בחוג לציור של רשת המתנסים, יושבת בביתה ומסביבה ים מכחולים, מלאן צבעי שמן, גואש ומים, מציירת, צובעת, חולמת בצבעים, ומבטא ברגשי מכחול את מחשבותיה. זה גם עוזר לים להעביר מעט את הזמן שנכפה על כולנו לעיתים בחוסר.

השבוע השלימה ים יצירה יוצאת דופן, ציור שמן שמהווה תמונה הנוגעת לליבם של המון אנשים לצערנו.

״ממסיבה ללוחמה״ היא קוראת לציור.

ים לא השתתפה במסיבה, שהדיה עוד יהדהדו רבות בניכר ובארץ. ים הפכה את האירוע לתמונת זיכרון: "שלולית הזיכרון ממסיבת נובה ברעים- ממחישה את התום והאושר. ילדים שיצאו למסיבה, שלא ידעו מה עתיד לעבור בגורלם."

ים מסבירה באדיבות את הציור, למרות שאין צורך. כי הרי באמנות לא מסבירים, נותנים למחשבה לנוע בחופשיות ולהגיע למסקנה.

אפשרנו לה בכל זאת "במבט למעלה, ניתן לראות חייל, מרים את נשקו השמימה, בדומה למצב שהוא הרים ידו במסיבה, רק שהפעם, הסיבות שונות לגמרי. החייל נשאר לוחם לבד, ללא חברו- שנשאר מאחור.". ברקע תמרות האש העולים משדה עזה, העשן השחור והמבנים ההרוסים, סימני היכר לכל מלחמה. מה ביקשת להעביר בציור הזה בפרט: "רציתי להעביר מסר אופטימי למרות המצב העגום, שתי הנפות היד מסמלות ניצחון, ושהתקווה לעולם לא חדלה מלהיות. אנחנו חזקים ואנחנו ננצח" בע"ה.

יצירה אמנותית ראשונה המבטא את המלחמה הקשה ומלאת גבורה יהודית.

נושאים: ים אדרי, רשת המתנסים, בית שמש, מלחמת ה-7 באוקטובר
הציור של ים
הציור של ים
הציור של ים
הציור של ים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: