בית שמש ממשיכה להיות עיר מוכת רווחה

ההוצאות על צרכי רווחה בעיר יתעצמו ויגיעו לסכום של 112 מיליון שח, המדינה אגב מעבירה רק כ-83 מיליון ש"ח.

אגף הרווחה
אגף הרווחה

זה עתה אישרה מליאת מועצת העיר בית שמש את תקציבה, ראי לפניה היפות ואו המכוערות של העיר, תלוי מאיזה צד תביטו. מדברים על התפתחות בית שמש, מי הגיע אליה, ומי עזב אותה, כל אלה מתבטאים בצורה זו או אחרת בתקציב.

שימו לב לנתון הבא, מה היה ומה עכשיו. נכוון הפעם לתקציב הרווחה בבית שמש. אז אין בשורות בשורה הזו, בית שמש תמשיך להיות מוכת רווחה, כפי שהייתה בעשור האחרון בכל ימי קדנציית אבוטבול, ועכשיו נכנסה תקופת בלוך.

בשנת 2008 עמד תקציב הרווחה על סך של כ-32 מיליון ₪. שנת 2008, מתחיל עידן אבוטבול וכל יתר חבריו, נפתחו שעריה של העיר בית שמש להגירה חרדית מסיבית, אז החלו להגיע לכאן לחפש לפתור את מצוקת הדיור החרדית. באחוזים זה נשמע כך, 12.3% מתקציב העירייה יועד לצרכי רווחה.

שנת 2018 השנה בה סיים אבוטבול את תפקידו הגיע תקציב הרווחה לסכום של 103 מיליון ₪. תוך עשור שילשה העירייה את הוצאותיה לתשלום הוצאות הרווחה בעיר.

ומה בשנת 2020, המגמה הזו ממשיכה, השנה הגיע תקציב הרווחה (הוצאות) לסכום של 112 מיליון ₪.

הוצאות הרווחה ברובן ממומנות בידי המדינה, לא נורא יש מי שיטען. אז כן נורא, שימו לב ההכנסות הצפויות בנושא רווחה מהמדינה יגיעו לכדי 83 מיליון ש"ח. היתר, 29 מיליון ש"ח ייפלו על כתפיה הצרות של העיר. ובאחוזים זה מתבטא כך, 18.3% מהתקציב יועד לצרכי רווחה. וכשמוציאים על רווחה אין כסף לטיפוח העיר, לנראות, ביטוי שמשתמשת בו בלוך, אין כסף לפיתוח ענפי תרבות שונים כמו ספורט ותרבות עממית.

נושאים: בית שמש, תקציב 2020, עליזה בלוך
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בית שמש ממשיכה להיות עיר מוכת רווחה
גולש אנונימינכתבה ביום שישי, 31 בינואר 2020, 07:56

אז מה אתה אומר, שלא יטפלו במשפחות המוחלשות בבית שמש?