וועדת הערר המחוזית אישרה את עבירות הבניה של איקאה

החנות אמורה להיפתח בקרוב, עובדיה שהוצאו לחל"ת יוחזרו בימים הקרובים, להניע את חנות איקאה החדשה בצומת אשתאול. בהצלחה.

איקאה הסניף השישי
איקאה הסניף השישי

ועדת הערר המחוזית ירושלים החליטה לאשר את הפעלת חנות איקאה החמישית בישראל, שממוקמת בצומת שמשון, בא. ת הר טוב, שליד בית שמש, זאת למרות עבירות בנייה שנמצאו בשטח.

המבנה המקורי של סניף איקאה אשתאול, ששטחו כ-17 אלף מ"ר, הושלם ברובו כבר בסוף השנה שעברה. לפני מספר חודשים אישרה הוועדה המקומית של המועצה האזורית מטה יהודה לשנות את החלוקה הפנימית בתוך המבנה ולהוסיף לו כ-8,600 מ"ר שטחים, בתמורה לצמצום בנייה במגרש סמוך (ניוד זכויות), בצורה שלא הגדילה את כלל הבנייה בפרויקט.

פתיחת הסניף שהיתה מתוכננת לתחילת חודש מרץ האחרון, נדחתה, לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז ירושלים התנגדה לאשר תוספות בנייה לסניף שכבר הוקמו בפועל, והגישה ערר לוועדת הערר המחוזית. וו שמעה את הצדדים ואף קיימה סיור בשטח והחליטה כאמור לדחות את הערר.

וועדת הערר קבעה כי תכנון הבינוי בשטח הוא ראוי, ואף כללה בשיקוליה את גורלם של מאות עובדי איקאה בתקופה של שפל בשוק התעסוקה כתוצאה מנגיף הקורונה.

ובכך, למעשה הסניף החמישי של רשת איקאה ייפתח בקרוב בצומת שמשון, ליד המושב אשתאול הסמוך לבית שמש. זאת לאחר שוועדת הערר של מחוז ירושלים הכשירה את עבירות הבנייה שביצעו היזמים במתחם ונתנה תוקף לתוכנית.

לחנות איקאה החדשה גויסו כ-400 עובדים, אשר כבר הוכשרו לכך, חלקם הועסקו בחנויות איקאה האחרות בימי החגים שחלפו, עד לסגירתם, ורובם הוצאו לחל"ת. חלקם עבדו בארגון הכנת החנות לקראת פתיחתה, עכשיו יידרשו מנהלי החנות לגייסם מחדש ולהתחיל לרענן הכשרתם לקראת הפתיחה הצפויה של החנות.

מתי זה יקרה? באתר איקאה עדיין לא מופיעה חנות אשתאול ואין שם אפילו שעות פתיחה.

נושאים: איקאה, צומת שמשון, בית שמש, תעסוקה
איקאה הסניף השישי
איקאה הסניף השישי
איקאה הסניף השישי
איקאה הסניף השישי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: