גרעין יחד דורש מיצוי זכויות להקצאת מבנה

מפרסמי העצומה: להיעדר מבנה לפעילות יש גם השלכות לגבי הישארות משפחות בבית שמש ומשפיע באופן משמעותי ושלילי על החלטה של משפחות להצטרף

גרעין תורני
גרעין תורני

הגרעין התורני, גרעין יחד מלין כי פניותיו החוזרות ונשנות לא נענות לקבל הקצאה להקמת מבנה לשימוש עצמי ולצרכי הקהילה. היום החלו בהחתמת עצומה פומבית המופנית לד"ר עליזה בלוך ראש העירייה. בעצומה מפרטים מפרסמי העמותה את תלאותיהם עד כה "גרעין יחד פועל 16 שנים במישורים שונים למען הוספת טוב בגבעת שרת ובעיר בתחומי חסד, חינוך ושותפות. העשייה הזו נתקעת ונבלמת בשל קושי טכני הידוע לעירייה שנים רבות. החוסר במקום כאמור בולם באופן משמעותי את יכולת הפעולה שלנו. ויכולת הנתינה שלנו החוצה. ויש לכך גם השלכות לגבי הישארות משפחות קיימות. ומשפיע באופן משמעותי ושלילי על החלטה של משפחות להצטרף. אחד מהיסודות שאת מנחילה בעיר הוא ה'עבודה בשותפות'. ועל פניו השותפות בין הגרעין ללשכת ראש העיר היתה אמורה להיות זורמת טבעית ומקדמת. בשל אותם ערכים ורעיונות משותפים. אך בפועל נראה שישנה התעלמות זלזול וחוסר אכפתיות כלפינו".

בגרעין יחד העדיפו עד כה לשמור על בחשאיות את ההתעלמות. עתה כנראה פקעה סבלנותם והם החליטו לתת פומבי למחסור המאיים כאמור על התפתחות הגרעין. "פנינו במכתב אישי, אך לאור חוסר התגובה אנו מפרסמים את המכתב בפומבי" כותבים בעצומה.

"מאסנו במילים וגם בהבטחות לא מיושמות. אנו דורשים מציאת פיתרון מיידי והתייחסות מכבדת לעשרות משפחות הגרעין שכל מטרתם הינה לעשות טוב בשכונה". ומסיימים בתקווה שפרסום העצומה הזו אולי יביא שינוי ויחס הוגן יותר גם לגרעין יחד.

הרב אלישיב גוטמן חבר בגרעין יחד ונציג הבית היהודי במועצת העיר, גילה עקביות ונאמנות לעליזה בלוך במשבר הפוליטי שנמשך כאן בחצי שנת 2022. עתה מתברר לו שחברות ונאמנות לא תורמים לקידום הצרכים של העמותה העומדת בראש מעיינותיו. נציין כי העצומה לפי מפתח העצומות אינה חתומה בידי איש מוגדר.

ביקשנו תגובת דוברות העירייה להחתמת העצומה ולטענות גרעין יחד עד רגע העלאות הידיעה טרם הגיעה.

נושאים: גרעין יחד, בית שמש, עליזה בלוך, הקצאות
גרעין תורני
גרעין תורני
גרעין תורני
גרעין תורני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: