מליאות מועצת העיר שתוכננו להערב נדחו למועד לא ידוע

חוסר ההסכמה בין חברי מועצת העיר לראש העיר ואי הצלחתה להשיג רוב להצעותיה גרם לה לבטל את הישיבות ולדחותם למועד אחר. אתמול עוד הוציאה עליזה בלוך מכתב אישי לחברי מועצת העיר להתעשת ולאשר את תקציב העירייה

ישיבת מליאה
ישיבת מליאה

ישיבת ההנהלה שנדחתה מיום ראשון להיום, וכינוס מליאת מועצת העיר מס' 20 לא יתקיימו הערב. על המועד תבוא הודעה נוספת. דובר העירייה רועי לחמנוביץ מאשר אכן את הידיעה שהישיבה לא תתקיים הערב. כל זה למרות שפורסם סדר יום למליאה לפני יומיים ותוכנה.

סדר היום לישיבה כבר פורסם אצל חברי מועצת העיר, ובו עולים הנושאים הבאים: אישור תברים, חוק עזר עירוני פינוי פסולת 2020, אישור רמ"ט העירייה נתי גבאי, השבת קרקע לרמ"י בשכונה ד ושינוי בתפקידים ובסמכויות. ראה ידיעה נפרדת ואישור תקציב היכל תרבות.

לפני הישיבה מן המניין הייתה אמורה להתכנס ישיבת מליאה מיוחדת לאישור תקציב העירייה לשנת 2021 כדרישת משרד הפנים. העירייה מתקשה להגיע להבנה בין כל מרכיבי הקואליציה ולכן התקציב לא אושר עד כה. גם ישיבה זו נדחתה למועד אחר.

ישיבות המליאה הם כלי חשוב בהתנהלות העירייה, בלעדיו למעשה לא ניתן לנהל את העירייה, בבית שמש הופך הכלי הזה לכלי במשחק השחמט הפוליטי המתנהל בין החברי מועצת העיר. גם כלי כזה כמו כינוס מליאות הופך להיות בדיחה עצובה כאשר מודיעים על כינוס, מפרסמים סדר יום, בתקווה שכל הפרטים כבר סגורים ומה שנותר זה להביא לאישור המליאה.

שאלנו חברי מועצת עיר אם קיבלו מסמך בעניין תקציב היכל התרבות. הנה מה שאומר לנו אחד חברי המועצה: " יש לראש העיר כוונה להפעיל את היכל התרבות באמצעות חברה עירונית לתרבות, לא קיבלנו שום הצעת תקציב לתפעול ההיכל. כמו שלא דנו בכלל בהקמת חברת הניהול שהיא בפני עצמה נושא חשוב לדיון". ועוד אם בהיכל התרבות עסקינן, נציין כי ההיכל טרם קיבל טופס 4, אישור תפעול ואכלוס.

אתמול פרסמה עליזה בלוך מכתב אישי לחברי מועצת העיר והזכירה להם את אחריותם. "המפתח למהלכים אלו טמון באישור התקציב זה ואין בלתו". בבוקר היא ביקשה בערב היא מבטלת את הדיון...

נושאים: בית שמש, מליאה, הנהלה, עליזה בלוך, תקציב 2021
ישיבת מליאה
ישיבת מליאה
ישיבת מליאה
ישיבת מליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: