בג"צ איחד לבית שמש את נציגיה בכנסת

שלושת נציגי העיר מגיעים משלוש מפלגות שונות, שניים ואחת אפילו מגושים יריבים במיוחד. ההחלטה ללכת לממשלת רוטציה קירבה אותם לעבודה משותפת תחת ממשלה אחת.

ח"כ ינקילביץ מועמדת
ח"כ ינקילביץ מועמדת

אחרי החלטת בגץ אתמול, אפשר כבר לומר כי לבית שמש יהיו כבר שלושה משפיעים בממשלה הקרובה. סיעות הליכוד וש"ס שיתפו פעולה והיו בבלוק הימין, בלוק ששמר על אחדות בכללם משה אבוטבול (ש"ס) וקטי שיטרית (ליכוד) תושבי העיר. ח"כ עומר ינקילביץ מכחול לבן נראה שהיא תהיה בצד המקביל.

החלטת בגץ מטיבה עם השלושה באופן אישי, שלושת חברי הכנסת יכהנו כבק קדניצה מלאה והם יהיו בכנסת ארבע שנים תמימות –קדנציה אחת מושלמת. אם נוסיף להם את תקופות הביניים הקצרות הרי שיש לעם עבר חכ"י יותר מארבע שנים. יפה.

וראו מנפלאות המציאות, השלושה חוברים להיות תחת ממשלה אחת, ממשלת הרוטציה, חלום רטוב של העיר בית שמש. שלא זכתה בנציגות בכנסת לכל אורך 70 שנות קיומה היום יש לה 3 חברי כנסת, כוח אדיר שצריך לדעת לנצל אותו לטובת בית שמש.

לשלושת החכים, עדיין לא ידוע מה התפקיד המדוייק שיוטל עליהם בכנסת מטעם סיעתם, ויש תפקידים לא מעטים בהם ההשפעה תהיה גדולה גם אם לא מדובר בתפקיד שר. לגבי אחת, ח"כ ינקילביץ ייתכן והיא אפילו תמונה לאיזה תפקיד שיפתיע אותנו, למשל שרת התפוצות. ח"כ קטי שיטרית הודיעה שאינה מעוניינת בתפקיד שר, אבל ואם יטיל עליה ראש הממשלה בנימין נתניהו תפקיד כזה היא תוותר עליו לטובת חבר אחר בליכוד.

האם ראש העירייה שלנו תדע לנצל את הכוח הזה? סתם המלצה, וברור שבלוך כבר לא מקבחלת עצות מהדיוט כמוני, מציע לה להוסיף לידה איש קשר קבוע עם שלושת החכים. הרווח שיכולה להפיק מהם ומנוכחותם בכנסת ובבימה הממשלתית יכולה רק לעזור לה לעבור את התקופה הקשה אחרי קורונה .

נושאים: כנסת, ממשלת רוטציה, בית שמש
ח"כ ינקילביץ מועמדת
ח"כ ינקילביץ מועמדת
ח"כ ינקילביץ מועמדת
ח"כ ינקילביץ מועמדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: