הכירו נא את נוער הקורונה

תלמידים מבית שמש, שהקשר ביניהם שהם מדריכים בבני עקיבא, מוכיחים שוב את יוזמתם ואומץ ליבם בשעה קשה לישראל, יוזמה חינוכית חשובה

נוער הקורונה
נוער הקורונה

בימים אלה מתגלה עם ישראל במלוא עוזו ותפארתו, ראו למשל קבוצת נוער שהתקבצה מתוך שיתוף פעולה אחר לגמרי, הדרכה בבני עקיבא,. פשוט גאווה , פשוט לראות ולהתקנא בדור שמוכן להקדיש מעצמו תוך סיכון, לא אחרת, לצאת מהבית ולסייע במקומות אחרים.

אנו "נוער הקורונה" הקמנו מספר מוקדים שנפעל בהם בשבועות הקרובים ועליהם וודאי תשמעו בהמשך. וככה זה התחיל: " תלמידים יקרים!

בזמנים אלו יש לנו אפשרות ויכולת לתת מעצמנו לזקוקים, להרבות חסד ולהיות משמעותיים לאחרים.

מצ"ב קישור של חבר'ה מבית שמש שהרימו יוזמה לעזרה הדדית וחסד, כולם מוזמנים להירשם ולהיות שותפים!".

בגלל הביטול הדרמטי של המסגרות הבלתי פורמליות החלטנו להקים צוות חונכויות שילוו את הילדים בתקופה הקרובה.

ישנם שלושה סוגי חונכויות שבהם נתעסק- חונכות לימודים- בני נוער שיעזרו בהשלמת החומר הלימודי והמשימות הנשלחות לילדים בבית בקצב אישי. חונכות חוגים- אני בטוחים שילדכם מבואסים מאוד מביטול החוגים ולכן בני נוער מקצועיים בתחום יבואו להעביר להם חוג פרטי במקום שיקבע. חונכות קשישים- בני נוער שייתקשרו וידאגו לצרכי הקשיש באופן יום-יומי. (כולל קניות מוצרי מזון תרופות וכד'. ליד כל קבוצה כזו מופיעה כתובת אימייל לפניות.

ואם יש מאן דהוא בקרב ההורים שחושש חלילה מאפשרות הדבקה בנגיף, שימו לב להודעתם: כל הבני נוער המתנדבים שלוקחים חלק בקבוצת "נוער הקורונה" הצהירו כי לא שהו בחו"ל ובמסלולי הקורונה שפירסם משרד הבריאות ב14 יום האחרונים ובריאים לחלוטין מכל מחלה שהיא. בטופס הרישום לחונכות חותם כל מתנדב על הצהרת הבריאות

החונכויות בעז"ה יצוותו עד יום שלישי הקרוב ומועד הפגישה הראשונה יקבע יחד עם ההורה החניך והחונך לפי הצורך, כך שאם יש תלמיד המעוניין ומחפש תעסוקה לימודית הנה יש מי שיכול ללוות אותו.

אז תגידו מה דעתכם על הוער הזה? מישהו בכלל יכול לדבר על איכותו, יכול להידמות לו במסירותו?

ואם אתם מחפשים כתוב לפנייה הנה היא לפניכם.

פייסבוק- נוער הקורונה

•מעיין כהן- 050-7682937

•דוד גולדמן- 050-4248596

נושאים: נוער, קורונה בבית שמש, בית שמש, ישיבת נחשון
נוער הקורונה
נוער הקורונה
נוער הקורונה
נוער הקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: