מה יש לנשיא המדינה לחשוש מנוכחות עיתונאים בביקורו בעיר?

הנשיא הרצוג גם ראה מה שנמנע מתושבים ובאים לפסטיבל לראות, את תל בית שמש. תכנית הסיור כללה גם ביקור בבי"ס החרדי אהבת ישראל. מבית שמש האחרת הורחק...

הנשיא הרצוג באהבת ישראל
הנשיא הרצוג באהבת ישראל

בקרב אזרחי האמירויות מרגיש הנשיא הרצוג יותר בטוח מאשר בבית שמש. כך ניתן להתרשם מעובדה שהיום ביקר נשיא המדינה, יצחק הרצוג בבית שמש ללא ליווי עיתונאים מקומיים. נשיא המדינה הגיע לבית שמש לסיור באתר חפירות בתל בית שמש, שם ראו הוא ומיכל רעייתו מה שנמנע מתושבים רבים שהגיעו לפסטיבל התל לראות.

בימי הפסטיבל נמסרו אזניות שמע לבאים, בעזרתם למדו על שרידים ארכיאולוגים. היום כבר נפתח התל לכבוד בני הזוג באדיבות רשות העתיקות.

האורחים המכובדים, הוזמנו לטכס הנחת אבן פינה לאולפנת נוגה. כלומר מעכשיו אם נגיע למקום נמצא את הדחפורים קודחים, והפועלים עמלים לבניית המבנה. הנשיא עצמו היה זה שגילה שאולפנת נוגה נוסדה למעשה לפני כשני עשורים. הנשיא הרצוג ורעייתו הגיעו לבי"ס אהבת ישראל (חינוך חרדי).

זו אינה פעם ראשונה שנשיא המדינה מגיע לבית שמש, כבר בחג פורים השתא התפלל וקרא מגילה בעיר בבית כנסת אהבת ציון ברמה א.

משום מה מארגני הביקור שכחו שנשיא מדינה הוא נשיא של כל העם, וראוי היה להראות לו גם זווית אחרת בבית שמש, את גן גולן או גן העיר הישן או נקודת התצפית ברח המשלט.

תגובת דובר העירייה לאי הזמנת עיתונאים: "על פי הנחיית היחידה לאבטחת אישים לא הודענו". אם עיתונאים לא הוזמנו על פי היחידה לאבטחת אישים, מה עשו שם שני בעלי אתרי תקשורת מקומיים, מי הזמין אותם?

נושאים: הנשיא הרצוג, בית שמש, חרדים, עיתונאים
הנשיא הרצוג באהבת ישראל
הנשיא הרצוג באהבת ישראל
הנשיא הרצוג באהבת ישראל
הנשיא הרצוג באהבת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: