בתיאבון: יום הפלאפל הבינלאומי חל היום

במבצע מיוחד לקוראי חדשות קרן אור. פלאפל גדסי בקשתות ייתן לכל מי שמציג את הכתבה מנה בעלות 10 שח בלבד. כל הסלטים והתוספות בחינם...

גדאסי, חביב כמו הפלאפל שלו
גדאסי, חביב כמו הפלאפל שלו

וואו, היום יום הפלאפל הבינלאומי. ראשית דבר, ואני מעיד ממעמקי קיבתי, אין כמו הפלאפל של אשתי. כפרה עליה, מבשלת הכי טוב כל המטעמים של אמא, ומתבלת לי במאכלי עדתה, אושפלאו, גונדי ועוד רבים וטעימים מאוד.

והשורות הבאות כאן מוקדשות באהבה גדולה לאותה פיתה, לטעמי, עדיף לאפה, גדושה בכדורי פאלפל וסלטים ומעט סחוג ויש גם אוהבי טחינה שמשגעת לכולנו את מיצי הקיבה. נכון, תלוי איך עושים את התוכן, חשוב. אבל תמיד תמיד, בכל מצב לאכול מנת פלאפל זו חגיגה כמעט לאומית.

בבית שמש יש כמה דוכני פלאפל, אנחנו לרגל האירוע הבינלאומי ביקרנו אצל אחד, אצל דוד גדאסי בקשתות, מגדל המים, פסגות השבע. וחשוב לנו ולכם למה אנחנו מפרטים את הכתובת שלו, כי היום, כך הבטיח לנו הוא משתתף במבצע מיוחד לקוראי חדשות קרן אור. לכל מי שמציג את הכתבה יקבל מנה בעלות 10 שח בלבד. שווה, אני רץ.

וזה טעים, קניתי מנה והלכתי הביתה לאכול. לאפה כמובן, ביקשתי בלי טחינה, כי אני לא מוכן להסתכן לאכול טחינה בחוץ, עם סלט ירקות, ועם שפע, (סוג של סלט) בלי חמוצים ואפשר לקבל, בלי חצילים ואפשר לקבל, והרבה הרבה נשמה.

מה הסוד שלו לפלאפל טעים? נו, חכמים אתם. מי חושף סודות מקצועיים... ננחש, חומוס טרי, עדיף להשרות כמה שעות קודם, ואולי אפילו לילה אחד קודם, בתוך המים. בלי תוספות ובלי סודה לשתייה ובלי שום דבר, הדגש על שום דבר. כך החומוס יהיה רך לגריסתו. הרבה כוסברה, להשתדל בלי תולעים, לטחון הכל ביחד, החכמים מוסיפים שיני שום וגם קצת פלפל שחור, האמינו לי הכל מתגבש בסופו של דבר לכדורים. העספורים מוסיפים גם קצת כרכום, זה טוב למערכת. ואללה להתחיל לכדרר כדורים. עדיף ביד. כי היום, בטכנולוגיה של היום, אפילו מכונה לכדרור כדורים המציאו.

חמש דקות שמן על האש, שירתח טוב טוב, ואז לזרוק פנימה. 3.5 דקות טיגון, לא יותר, גם לא פחות, לשלוף מתוך השמן, בעזרת מצקת, לא בידיים, זה חם היזהרו! וישר לפה. הלו, רגע... לברך.

איך אמרנו עדיף לאפה, פיתות סחראי מספק בכמויות. טוב לארוז כמה מנות לילדים שיבואו מביה"ס, להגיש , ברכת המוציא וקדימה.

בתיאבון.

היום, תוכלו לנסות היום ובכל יום. תספרו לנו איך היה.

נושאים: פלאפל, בית שמש, גדסי.
גדאסי, חביב כמו הפלאפל שלו
גדאסי, חביב כמו הפלאפל שלו
גדאסי, חביב כמו הפלאפל שלו
גדאסי, חביב כמו הפלאפל שלו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: