עוד ארבעה מתפטרים ושיטרית בכנסת.....

היום יושבעו שלושה ח"כים חדשים מרשימת הליכוד ע"פ החוק הנורבגי. כדי שקטי שיטרית תחזור לכנסת צריך עוד ארבעה מתפטרים. לפני כן צריך שהחוק הנורבגי המורחב יעבור במליאה בקריאה שלישית

שיטרית בהשבעה הקודמת
שיטרית בהשבעה הקודמת

היום יושבעו מקומות 33, 34, ו-35 ברשימת הליכוד לכנסת ה-25. לאחר התפטרות השרים חיים כץ, מיקי זוהר ועידית סילמן ייכנסו היום לכנסת במסגרת החוק הנורבגי דן אילוז, אריאל קלנר ואתי עטיה. אם יורחב החוק הנורבגי, וכנראה שזה הכיוון, יתפטרו עוד 4 שרים או סגני שרים ואז חברתנו לעיר, הגב' קטי שיטרית תצטרף לכנסת ה-25.

למה ארבעה שרים או סגני שרים? כי שיטרית מוצבת במקום ה-39 ברשימת הליכוד לכנסת. בינתיים שיטרית מופיעה באולפני החדשות ומשתתפת בפאנלים על דיונים בענייני היום. שיטרית תחזור לכנסת בימים הקרובים, בין אם זה ייקח שבוע או אפילו חודש. היא בטוח חוזרת, כך שלעירנו יהיו שני נציגים בכנסת ה-25.

הקואליציה מקדמת השבוע באמצעות ועדת החוקה בראשות ח"כ שמחה רוטמן, את הצעת החוק הקרויה חוק נורבגי מורחב, עד 10 שרים וסגני שרים שהם ח"כים מהליכוד יוכלו להתפטר.

היום כאמור מצטרפת האישה השישית לרשימת הליכוד, ועם שיטרית כבר יהיו 7 נשים, מה שממתיק את הגלולה מבחינת המין הנשי. 7 מתוך 32 חברות כנסת הרבה יותר נשמע מאשר 5 מתוך 32. גם אם התיקון מזערי בכל זאת זו התקדמות.

נושאים: כנסת ישראל, קטי שיטרית, נשים, בית שמש
שיטרית בהשבעה הקודמת
שיטרית בהשבעה הקודמת
שיטרית בהשבעה הקודמת
שיטרית בהשבעה הקודמת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: