כמה עולה לנו התענוג להסיר את שלטי הגבלת חופש התנועה

בביהמ"ש העליון מתנהל הדיון להסרת שלטי הגבלת חופש התנועה בעיר, תיק שעולה הרבה כסף. העירייה לפחות ע"פ המשטרה אינה עושה מלאכתה ואנחנו משלמים.

שלט מרגיז
שלט מרגיז

לא מדברים, ואיש לא שואל, כמה עולה לנו, לתושבי העיר הסיפור הזה של המאבק בהסרת שלטי הצניעות בעיר. בית המשפט הטיל על עיריית בית שמש קנס בגין אי הסרת השלטים, של 5000 ₪ כל יום. המשנה לנשיאה כב' השופט מלצר אמר בדיון השבוע כך: "אני לא יודע באם הקנס שולם או לא שולם, כנראה הוא שולם". כמה שולם? מי הציג קבלה על התשלום? מתי שולם אם בכלל... בית המשפט לא דרש קבלות על התשלום בהנחה שאכן הקנס שולם.

ההערכה מדברת על עשרות אלפי שקלים שהוצאו מהקופה הציבורית. ביקשנו לשאול את הגזבר ברדוגו שהוא החותם על הצ'קים, האיש לא עונה. עוד בעיית חוסר שקיפות... ואין זו ההוצאה היחידה שנובעת מהתביעה הזו. העירייה חוייבה בתשלום שכ"ט עו"ד לעותרות בתיק האזרחי. הוסיפו לכך את הסכומים הגבוהים המשולמים בגין התיק הזה לעו"ד קוק , ב"כ העירייה.

ואל תשכחו את הנזקים שנגרמו בעקבות הניסיונות להוריד את השלטים, הפיכת הניידת המשטרה, תקיפת הפקחים, השבתתם מעבודתם, התקנת המצלמות, עקירתם ואו שבירתם,

בהערכה, כל הסעיפים האלה מעלים שורה בת שש ספרות לפחות. כמה? 200 או אולי 250 אלף ש"ח. השערה, שזה אפילו עבר את הסכום הזה. רבע מיליון ₪? כל ההשקעה בפעילות בחנוכה יכולה היתה להיות מוכפלת ומענגת לכלל התושבים.

ומניין זה יוצא? מהקופה הציבורית שלנו. הנה במקום לבנות פינת נוי יפה לבילוי והנאה העירייה שורפת את ממונה בידה .

והסיפור הזה לא נגמר ולא ייגמר גם אחרי יום ראשון, המועד שאותו קבע בית המשפט לסילוק כל השלטים. עד שזה לא נגמר לא ניתן לסכם את העלויות הכספיות לקופה הציבורית. בינתיים רק מוציאים ומשלמים... ב"כ המשטרה טענה כי העירייה לא ממלאת את תפקידה. מילא זה. מה עם ההוצאות, למה ההוצאות צריכות לצאת מכיס כולנו?

נושאים: עיריית בית שמש, בית המשפט העליון, המשטרה
שלט מרגיז
שלט מרגיז
שלט מרגיז
שלט מרגיז
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: