170 אלף תושבים- שני מועמדים?

אם בצד אחד תעמוד עליזה בלוך כמועמדת מולה מי יתייצב, שמואל גרינברג? גורם בדגל מציע: "תצטרכו להמתין ל-א' תשרי. הוא היום המכריע בו תדעו מי ירוץ בשם דגל התורה"

בלוך, מועמדת ודאית, עם גרינברג מתנדנד
בלוך, מועמדת ודאית, עם גרינברג מתנדנד

מערכת הבחירות מנומנמת, למרות שיש פה ושם הבלחות פרסומים על סגירות, עדיין אין שום סיכום רשמי בהתאגדויות הצפויות. ויש כאלה ללא ספק מאחורי הקלעים, בינתיים ממשיכים הגורמים השונים להיאבק פסיכולוגית ולנסות להשיג נקודות.

עובדה אחת, וקשה להתעלם ממנה, יש רדידות גדולה במספר המוצע לציבור הבוחרים. עיר עם 170 אלף תושבים, רק שני מועמדים? קרית גת, שליש תושבים, 7-8 מועמדים. רמלה כנ"ל, אשקלון חמישה מועמדים, אפילו מועצה אזורית מטה יהודה עם כוכבים חדשים ולא מעט...

נכון לעכשיו שמענו על שניים, רק שניים, מועמדים לתפקיד. הראשונה כמובן ראש העיר אשר הכריזה לפני מספר חודשים על רצונה ושאיפתה להמשיך לקדנציה נוספת, השני הוא המועמד שהוחזר לעיר מגלות ירושלים, שמואל גרינברג. אם תרצו בלוך מועמדת המחנה הציוני, גרינברג מועמד מטעם החרדים. וגם זה לא סגור. היתה הכרזה אמנם בעיתון יתד נאמן, אבל יש מי שגורס שקודם הכריזו ורק אחרי באו לבדוק בשטח. לבדוק, פירושו לשול אצל הרבנים. אז מי נדע אם אכן גרינברג הוא המועמד? גורם בכיר בדגל מציע לנו להמתין ל-א' תשרי. אז נדע סופית מי המועמד, גרינברג או שאולי מישהו שכבר הוזכר קודם לכן, ישראל סילברסטין". גורם אחר מוסיף כי גם אז לא תדעו מי יתמוך במועמד דגל, יכול להיות שעד אז יוצהר על איחודים אחרים".

אבל והאבל הפעם יבהיר לכם שהמפה הצפויה היא לא ממש בהגדרת החלוקה הזו. כי בלוך, קרובה לסגור או כבר סגרה עם ש"ס. גרינברג לעומת זאת נמצא ב'קשרים' עם הליכוד, נכון לרגע כתיבת השורות, כי הכל יכול להשתנות. בליכוד, מדוייק לומר בהנהגת הליכוד, ועוד יותר נדייק בעיקר אצל שלום אדרי ומשה שיטרית, עליזה בלוך בעדינות לא אהובה. והם היו רוצים לראות מנהיג אחר למחנה. אדרי ושיטרית עובדים קשה לצרף אליהם את רינה הולנדר.

בעבר הלא רחוק, ואנחנו קרובים ליום הכרזת הרשימות, ה-23 באוגוסט, עדיין אין שום רשימה חדשה.

נושאים: דגל התורה, עליזה בלוך, גרינברג, סילברסטין, בית שמש, בחירות 2023
בלוך, מועמדת ודאית, עם גרינברג מתנדנד
בלוך, מועמדת ודאית, עם גרינברג מתנדנד
בלוך, מועמדת ודאית, עם גרינברג מתנדנד
בלוך, מועמדת ודאית, עם גרינברג מתנדנד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: