המפגש בין בלוך לאדרי – ביצה שלא נולדה

השיח הפוליטי מתחיל להתעורר, וגם כשהוא מתעורר אין שום פגישה צפויה בין בלוך לבין שלום אדרי, זה אינו אומר שבלוך לא מייחלת למפגש כזה

אדרי ובלוך, פעם צחקו ביחד
אדרי ובלוך, פעם צחקו ביחד
בחירות. כן בין צער וניחום אבלים לבין השתתפות בהלוויה מתקיים גם שיח בחירות. אחד מהם, מעניין במיוחד ואולי גם מסקרן היא הידיעה על כוונה למפגש בין עליזה בלוך לבין שלום אדרי. צירוף השמות האלה מעורר מיד תמיהה או שאלה, מה שתעדיפו. זה בכל מקרה, מעורר ספק בדיווח. ההיסטוריה מלמדת מה שיש לשלום אדרי בלב מצוי בפה, ולעולם לא הסתיר דעתו על עליזה בלוך, כולל במליאות, לעיני נבחרי ציבור. אם תרצו להחכים ללמוד ולדעת יותר, אתם מוזמנים לחטט בפרוטוקולים הפתוחים לציבור. אז פגישה בארבע עיניים? איך זה בא? קראו.

השבוע, במקרה, נתקל פעיל ציבור מוכר בזוג מבוגרים עולים למשרדי ראש העירייה במעלית. לאן פניכם? תהה הפעיל. "לפגוש את ראש העיר, אנחנו דור הוותיקים, רוצים להשפיע". לא מדובר בפעילים חברתיים, או אנשי קהילות מוכרים בעיר, שעומדים אחריהם מסדר מצביעים לפי הכוונתם. סתם, שני אישים שכבודם במקומם מונח, ועדיין ההגדרה כמובילי דעת וותיקים ממש רחוקה מהם. ובכל זאת גם בימים כאלה, צירוף הזוי, מוזר, מעניין, גרם לחשוב על מפגש וותיקים אצל בלוך.

האם לאלה התכוון המשורר בידיעה המספרת על מפגש צפוי בין בלוך לאדרי? ובתוספת, כאשר ישנו אפילו מועד למפגש, זה נשמע אמיתי. לא?!!

אז בדקנו, בלוך אכן מעוניינת לקיים פגישה עם שלום אדרי. יותר מאשר מעוניינת היא מייחלת לכך, היא מצפה שבפגישה בארבע עיניים יכולה להניא אותו מתכניותיו לבחור במועמד אחר לראשות העיר. (האופציות פתוחות, אבוטבול או גרינברג). בלוך יודעת, כי בלי תמיכה של הליכוד אין לה כל סיכוי להגיע לרף ה-40% שיכולים להעלותה לסיבוב שני במקרה הגרוע, ואו לנצח במקרה הטוב. אז היא מנסה... ואתם מכירים פוליטיקאי שלא ינסה עד הרגע האחרון להילחם על כסאו?

נחזור לפגישה, אדרי השיב שאין לו מה לחדש לה, אבל אם יש לה היא מה לחדש, שתזמין אנשים מהוותיקים שהיא נפגשת איתם, והוא יגיע. שם בפגישה הזו יטיח בפני כולם את הסיבות והגורמים לצורך מבחינתו להיפרד מבלוך. שמעה בלוך את התשובה והבינה שממעמד כזה, נוכחות וותיקים ואדרי ביחד לא יצא לה ממנו דבר. אגב כשאנו אומרים אדרי, אנחנו מכוונים כל הזמן גם למשה שטרית סגן ראש העיר ומ"מ, השניים אדרי ושיטרית תמימי דעים בכל מהלך.

אז תתקיים הפגישה מחר או לא? נכון לעכשיו לא מתוכננת פגישה, היא לא נרשמה ביומן של אף אחד מהמוזכרים לעיל, ונכון עוד יותר לומר מעולם לא תוכננה פגישה שכזו.

סיכום: אדרי ובלוך לא ביחד, לא אתמול, ולא מחר. האם בעוד חודש זה המצב? אנחנו נמשיך לעקוב... לפחות דבר אחד פתרנו עבורכם: מחר אין פגישה.

נושאים: עליזה בלוך, שלום אדרי, בחירות 2024
אדרי ובלוך, פעם צחקו ביחד
אדרי ובלוך, פעם צחקו ביחד
אדרי ובלוך, פעם צחקו ביחד
אדרי ובלוך, פעם צחקו ביחד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: