כהנא השיב: אתי מאיר ממונה על המועצה הדתית בבית שמש

אלדד גדסי יסיים הלילה את תפקידו כממונה, במקומו תכנס לראשונה אישה בשערי המועצה הדתית בתפקיד היו"ר. הולנדר: קיבלתי גיבוי מסיעת הליכוד.

אתי מאיר עם הולנדר וכהנא
אתי מאיר עם הולנדר וכהנא

השר מתן כהנא העדיף לעשות, לתת לעליזה בלוך לדבר והוא לבצע. היום זימן ללשכתו את המועמדת להיות ממונה במועצה הדתית בבית שמש, את רו"ח אתי מאיר, יחד עם סגנית ראש העיר רינה הולנדר והעניק בידה של מאיר את כתב ההסמכה.

המינוי הוא צפצוף על הודעתה של ראש העיר המבקשת להותיר את שני הממונים העכשווים על כנם. כהנא מימש למעשה אחר שאיפתה של רינה הולנדר, אשר סירבה אתמול להגיב על הוצאת המכתב שנשלח לכהנא.

בתום האירוע הוציאה רינה הולנדר הודעה בזו הלשון: שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה... נרגשת לבשר שברגעים אלה השתתפתי בטקס מינויה של גב' אתי מאיר כממונה על המועצה הדתית בבית שמש.

מבחינתי מדובר בחלום שהופך למציאות. הבטחתי לבוחרים שלנו לפני 3.5 שנים שבראש המועצה הדתית יעמוד אדם עם השקפה דתית לאומית וברוך ה' היום אני זוכה לקיים את ההבטחה וזאת הודות לשר הדתות מתן כהנא וצוות לשכתו. "

ורינה הולנדר לא עוצרת לרגע את בהודעה החושפת כי סיעת הליכוד נתנה גיבוי לדרכה אותה הובילה מאחורי הקלעים למינויה של אתי מאיר לתפקיד.

"אני מודה גם לחבריי מסיעת הליכוד על הגיבוי. אתי ואני כבר ישבנו ושוחחנו על המשימות, היעדים והמטלות שממתינים לה. בעז"ה אתי תהפוך את המועצה הדתית למקום המאיר פניו לכל יהודי, ולמקום של שלום ואחווה.

ובנימה נשית, לפני 7 שנים מוניתי כאישה הראשונה החברה במועצה הדתית בעיר, והיום מתמנה אשה לעמוד בראש, כחלק ממהלך נרחב של השר לשירותי דת בו מתמנות נשים רבות כדבר מובן מאליו. אני מודה מאד לשר לשירותי דת מתן כהנא ולצוות לשכתו על הליווי הגיבוי הסיוע ובעיקר על הגשמת החזון המשותף שלנו עבור העיר בית שמש. "

טרם התקבלה תגובה סיעת ש"ס להתעלמות השר מתן כהנא להודעת ראש העיר לפיה היא מבקשת להותיר את הממונים העכשווים בתפקידם.

בעירייה החליטו בשלב הזה לא להגיב.

נושאים: מועצה דתית, בית שמש, מתן כהנא, הליכוד, עליזה בלוך, רינה הולנדר
אתי מאיר עם הולנדר וכהנא
אתי מאיר עם הולנדר וכהנא
אתי מאיר עם הולנדר וכהנא
אתי מאיר עם הולנדר וכהנא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: