רמ"ט עליזה בלוך מתפטר מתפקידו והולך לבחירות

האם המהלך היה מתוכנן והוא אחד ממגירת המשחקים של בלוך במערכת? או שאולי המהלך נולד בחופזה? כי ככל שמנתחים את המהלך קשה להבין מה וכיצד הוא תורם לעליזה בלוך להתחזק? (קראו מאמר דיעה בעניין)

נתי גבאי
נתי גבאי

נתי גבאי, סוכן ביטוח, בעל משרד עצמאי לביטוח, שמילא תפקיד במקביל כראש מטה עליזה בלוך, ע"פ אישור מליאה ובתמיכת כל הסיעות (מינהל תקין?) יעמוד בראש רשימה חדשה בעיר של הציונות הדתית. עוד בעל תפקיד רם ונישא, מסיים פרקו בעידן עליזה בלוך. אחרי מהנדסת העיר, עכשיו הדמות הכי משפיעה, יד ימינה של בלוך מתפטר ולא במפתיע. גבאי עוזב משרה ציבורית לטובת מעמד נבחר ציבור עליו יצטרך להזיע ולעמול קשה מאוד. יצטרך להסביר לציבור אם כבר לבחור בו, למה לא במקור, בעליזה בלוך? מתברר כי זה היה מהלך מתוכנן שבמשחק השח חט מקווים שיעשה מט לטובת בלוך. האמנם?

האם המהלך היה מתוכנן והוא אחד ממגירת המשחקים של בלוך במערכת הזה? או שאולי נולד בחופזה וכזה הוא, כי ככל שמנתחים את המהלך הזה קשה להבין מה וכיצד הוא תורם לעליזה בלוך להתחזק? קראו מאמר דיעה בעניין...

נתי גבאי החליף במפתיע באמצע הקדנציה את יוחנן מאלי, לפני מינויו הלך לקבל ברכתם של ראש סיעת הליכוד וראש סיעת הבית היהודי. השניים, אדרי והולנדר נתנו ברכתם ובכך קיוו כי הדבק החסר בעבודה השוטפת בין בלוך לבין חבריה למחנה הציוני יתחזק את מה שהיה רופף בימי מאלי. גבאי קיבל את הברכה ושכח אותה. לטענות הולנדר הוא התנכל בתפקודה השוטף, מנע ממנה תקציבים עד כדי צמצום פעילותה.

מי ימלא את מקומו? בתקופה הכי עמוסה והכי רגישה לראש העיר מאבדת בלוך אמנם בידיעה ובהסכמה בתקווה לעתיד טוב יותר, אבל היא מאבדת מקור תמיכה עידוד וחשיבה יושב במרחק מטרים ספורים מלשכתה.

נכון לעכשיו אין מידע לגבי הדמות שתחליף את גבאי.

נושאים: נתי גבאי, עליזה בלוך, בצלאל סמוטריץ, הציונות הדתית
נתי גבאי
נתי גבאי
נתי גבאי
נתי גבאי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: