דרך מקורית ומוזרה להשיג תחנות אוטובוס לשכונה חדשה

הציוץ המביך של מהנדסת העיר בטוויטר זכה למענה: "למה אתם מפתחים את רמה ד אם ברמה ג לא סיימתם פיתוח?

ענבר וייץ עם ראשת העיר מהטוויטר
ענבר וייץ עם ראשת העיר מהטוויטר

ענבר וייס מהנדסת עיריית בית שמש פרסמה בטוויטר תמונה מאוד לא שגרתית. ראש עיר, עליזה בלוך, והיא מהנדסת העיר, ישובות על כיסאות, בקרבת תחנת אוטובוס לא מקורה, חשופה לשמש. והוסיפה כיתוב: "למה רה"ע ואני יושבות בתחנה על כסאות פינת אוכל שאלתרו התושבים ברמה ג ולא בתחנת אוטובוס נורמלית? ענבר גם משיבה לשאלתה, ובכן יונית, שאלה טובה שקשה להסביר ב-140 תווים. אבל הנה דוגמא קטנה לחיים שלנו כאן בשלטון המקומי בלי ממשלה כבר שנה וחצי,. יש לי עוד דוגמאות אבל לא באנו להצטלם, באנו לעבוד. והבטיחה בסיום אעדכן עליזה בלוך".

עד כאן הציוץ של וייס בטוויטר.

הציוץ הזה עלה ב-2 ליוני כלומר אחרי הרכבת הממשלה. אגב בממשלה יושבת אחת, אורית פרקש הכהן, אחותה במקרה של ענבר, והיא השרה לעניינים אסטרטגיים. מי יודע, אולי פניה קטנה אחת לאחותה הייתה מסדרת כמה תחנות לרמה ג. וייס הצטלמה עם אחותה והוסיפה כי זה אחד מרגעי החסד שבהם היא רק אחותי. נו, למען בית שמש לא תחשה? ונאמר לי, די בטלפון אחד למחלקה הייעודית במשרד התחבורה והיו מגיעות לעיר 30 תחנות.

ונחזור לציוץ, זה זכה לציוצים ולתגובות. כותב לה חיים: דווקא מראה שאתם (אוהבים) להצטלם, למה אתם מפתחים את רמה ד אם ברמה ג לא סיימתם פיתוח? גבריאלה משלימה: "רמה ג זה פרטאץ' (רשלנות) אחד גדול בכל הנוגע לתכנון. לא?". וייס מגיבה לה: יש בה חוסרים להשלים מבחינת מרחב ציבורי וצרכי ציבור והם בטיפול ומעקב יומיומי.

אחד בשם רז ציפריס משבח את העבודה: "הפארק ברמה א פשוט מטריף, אם זו עבודה שלך, אז שאפו". ענבר מתכתבת, יש לה כנראה זמן לציוצים. "כלום לא שלי, של קודמי. אני חדשה. שבעה חודשים בתפקיד. והוא באמת יפה".

אחר בשם יעקב לוי, כותב לה: אין כביש אין מדרכה רק חול...

ונחזור לתמונה. באמת, ככה צריך לשווק את בית שמש? מסכנות? עוני? מחסור? וככה רוצים למשוך אוכלוסיה נוספת להגיע לעייר של 360 אלף תושבים? נדמה שתגובתו של אותו יוסף לוי מחכימה גם את מהנדסת העיר החדשה, אחותה שלח השרה לעניינים אסטרטגיים.

נושאים: ענבר וייץ, עליזה בלוך, תחנות היסעים, רמה ג, בית שמש
ענבר וייץ עם ראשת העיר מהטוויטר
ענבר וייץ עם ראשת העיר מהטוויטר
ענבר וייץ עם ראשת העיר מהטוויטר
ענבר וייץ עם ראשת העיר מהטוויטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: