אדרי: "ראש העיר מתכסה בנוצות לא לה"

הבוקר ביקר בעיר שר התרבות חילי טרופר וחנך עם עליזה בלוך את אולם ז'בוטנסקי. מי שכחו להזמין? לדברי אדרי, את אלה שפעלו לגייס את הכסף ולקדם את הפרוייקט."

אדרי עם רגב בחנוכת ברנקו וייס.
אדרי עם רגב בחנוכת ברנקו וייס.

בשעות הבוקר, התארח חילי טרופר, שר התרבות והספורט, בבית שמש. ליוותה אותו רה"ע עליזה בלוך, ביחד הם "חנכו" את אולם הספורט של ביה"ס ז'בוטינסקי. הביקור מבליט עד כמה הקרע עמוק מאוד בין בלוך לבין שותפיה לקואליציה. אתמול שיטרית, סגנה הוציא הודעה מיוחדת ובה הטיח בפניה על ריח הבחירות שבאוויר לקדם אג'נדת 'לא ביבי', והיום ראש הסיעה של הליכוד בעירייה הוציא הודעה בסגנון אחר, בעיקרה שוב מבליטה את הקרע העמוק. עד מתי?

כותב אדרי היום בהודעתו: "לא ברור לי מה הבהילות שעומדת מאחורי החלטת רה"ע לקיים היום טקס באולם הספורט בביה"ס ז'בוטינסקי עם שר התרבות והספורט?" אדרי היה שם כאשר גויסו הכספים והוא מספר היום: "אזכיר, כי על בניית האולם אחראים משה אבוטבול רה"ע לשעבר, השרה מירי רגב ואנוכי, החלטה וביצוע מיידי שהתקבלו בשנת 2016 בעלות 7 מלש"ח!!

אדרי מבקר מציע: "ראוי היה להזמין להשתתף באירוע גם את האנשים שעומדים מאחורי בניית האולם, כולל את התקשורת המקומית, שלא הוזמנה לסקר. מיד לאחר הטקס יצאה הודעת דוברות העירייה ואם נדייק דובר רה"ע ותמונות יח"צ על הביקור!"

"כולי תקווה, כי מקרה זה לא יחזור על עצמו גם בחניכת היכל התרבות העירוני, שאלמלא ההתעקשות וגיוס המשאבים של סיעת הליכוד הוא לא היה נבנה עד עצם היום הזה. מתבקש לחשוב שתקופת בחירות מזמנת אירועים מתוקשרים כמו עיתוי תמוה זה! חבל, שרה"ע בוחרת כל פעם מחדש להתכסות בנוצות לא לה.. בהזדמנות זו, אני מודה לשרה מירי רגב, למפעל הפיס ולמשה אבוטבול על בניית אולם הספורט בביה"ס זבוטינסקי, לטובת ילדי ביה"ס וכל מי שמתקן יפה זה יעמוד לרשותו."

נושאים: מירי רגב, חילי טרופר, שלום אדרי, עליזה בלוך, אולם זבוטינסקי
אדרי עם רגב בחנוכת ברנקו וייס.
אדרי עם רגב בחנוכת ברנקו וייס.
אדרי עם רגב בחנוכת ברנקו וייס.
אדרי עם רגב בחנוכת ברנקו וייס.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אדרי: "ראש העיר מתכסה בנוצות לא לה"
בית שמשינכתבה ביום רביעי, 17 בפברואר 2021, 14:09

הפוליטיקאי ותיק מלין? אכלו לי,שתו לי?הרי הוזהר ערב הבחירות מפני האגו המנופח שלה עם כל ההשלכות לכך.