בלוך השיקה את מטה הבחירות בעיר

סוקר הסקרים של בית שמש מאוחדת: "לעליזה יש סיכוי יותר גבוה להיבחר הפעם מאשר בפעם הקודמת והסיבה היא האמון הבלתי מסויג שנותנים התושבים בהנהגה של ראש העיר עליזה בלוך,

פילבר סקרים
פילבר סקרים

בנוכחות עשרות פעילים נרגשים השיקה ראש העיר ד״ר עליזה בלוך את מטה הבחירות ברח׳ יצחק רבין בעיר. האווירה החגיגית, הג׳ינגלים ברקע, הבלונים המעוצבים ושלטי החוצות ליוו את הפעילים שגדשו את המקום. בעקבות עומס הנוכחים במטה, עברה הפעילות אל הרחבה בחוץ לאחר שהמטה היה צר מלהכיל את כל הפעילים.

חרדים וחילונים, דתיים ומסורתיים, צעירים ומבוגרים מילאו את המקום והריעו לראש העיר שהגיעה לחנוך את המטה לראשונה. הערכה ע"י גורמים בין 60-100 איש לכל היותר. עוד נכחו באירוע חברי מועצה ישראל מנדלסון מטעם הציונות הדתית, ומעמדה של הרשימה למועצת העיר נתי גבאי ., מנהלי מוסדות ורבני קהילות בעיר שהצד השווה שבין כולם הוא הכרת הטוב עצומה כלפי ראש העיר ופועלה למען העיר והתושבים.

ראש העיר ד״ר עליזה בלוך נשאה דברים באירוע ואמרה: ״לפני חמש שנים התחלנו בבית שמש מהפכה כללית באיכות החיים, בדיור, בבריאות, בחינוך, בתרבות ובכל תחומי החיים. האתגר שלנו כעת הוא לשמור מקום לכולם כאן בבית שמש. אנחנו באמצע הדרך והגענו לשלב שבו אנחנו בעלייה, יצרנו תשתית ועכשיו צריך את הדחיפה שלנו קדימה. ״

״מערכת הבחירות הזאת היא לא בין אנשים״, הוסיפה ראש העיר, ״אלא בין תפיסות שונות: בין תפיסה שאומרת התחלנו לבנות את העיר ואנחנו רוצים להמשיך ולקדם אותה, לבין תפיסה שמחזירה את העיר לתקופת הדילים שבה פעם בוחרים מועמד אחד בתמורה לתמיכה באלעד או ברכסים ומתייחסת לתושבים כסחר-מכר בין פוליטיקאים.

לסיכום אמרה ראש העיר, ״בבית שמש יש חרדים וחילונים ודתיים ומסורתיים - וכולם אומרים העיר הזאת שלנו, אנחנו מקדמים אותה קדימה. בימים אלה שכולם מסתכלים על החברה הישראלית, בית שמש היא המודל לחיים ביחד ואנחנו לא מוותרים על לקיחת אחריות ולהוביל גם תרבות וגם חינוך, גם תעסוקה וגם כלכלה״.

בהמשך סקר האסטרטג שלמה פילבר (׳דיירקט פולס׳) המלווה את הקמפיין את תמונת המצב ואמר: ״מאד התפלאנו והופתענו לטובה מהעובדה שלמרות שבית שמש גדלה ב-50 אלף תושבים ורובם חרדים, לעליזה יש סיכוי יותר גבוה להיבחר הפעם מאשר בפעם הקודמת והסיבה היא האמון הבלתי מסויג שנותנים התושבים בהנהגה של ראש העיר עליזה בלוך״.

בפריצת הקמפיין נכח גם חבר מועצת העיר מטעם הסיעה מר אלי פרץ. בסיומו של הערב נערכה קביעת מזוזה במטה על ידי הרב רחמים נסימי והרב ישראל קוריץ.. המטה אגב יושב ברח יצחק רבין 19 בית שמש

נושאים: בית שמש מאוחדת, עליזה בלוך, שלמה פילבר
פילבר סקרים
פילבר סקרים
פילבר סקרים
פילבר סקרים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: