תמונה ששווה אלף מילים.

מעבר לגדר בהוסטל העירוני בבית שמש, צמודים לה דיירים ניצולי שואה, עם מסכה, מצפים לשחרור, מחכים לנס שיציל אותם ואותנו מהנגיף הנורא. אריכות ימים.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
שיטרית מול גדר ההוסטל
שיטרית מול גדר ההוסטל

שיתוף פעולה של מחלקת הנוער ואגף הרווחה של עיריית בית שמש עם רשת המרכזים הקהילתיים הוליד פרויקט מקסים בו מתנדבים חיכו לניצולי השואה של עירנו מחוץ לבתיהם עם פרח, איגרת הוקרה וערכת מזון מתנת "חסדי נעמי". בני הנוער עמדו במהלך הצפירה מחוץ לבתיהם של ניצולים ברחבי העיר על מנת ללוות אותם בדקות הצפירה.

סגן ראש העיר משה שיטרית, בחר לעמוד מול ההוסטל ברח המשלט. בהוסטל יש כ-97 דיירים, ובו אגב ממוקם מוזיאון השואה העירוני שהיום סגור עקב הנסיבות. שיטרית: "אני בחרתי לעמוד מול ההוסטל, בו מתגוררים כ-50 ניצולים. תודה לנוער הנפלא שלנו שממלא אותנו כל פעם מחדש עם רוח ההתנדבות שלו."

ואם לא דבריו מרגשים אתכם. מציע שתביטו רגע על התמונה דלעיל באדיבות עדי מלכה ויוסי גמליאל. תמונה מרגשת עד למאוד, שיטרית באמצע הכביש, מעבר לגדר ניצבים להם דיירי ההוסטל. במרחק שני מטר כנדרש, עם מסיכות, מצפים לחירות, חכים לצאת מהסגר הנכפה עליהם. מזכיר לכם משהו? כן, אם מותר לי לשרבב כאן את רגשותיי, זו תמונה ששווה אלף מילים. מדברת בעד עצמה ביום הכואב הזה. ואת כל היתר תוסיפו אתם הקוראים. דמעוי על אבדן ששה מיליון מאחינו.

נושאים: יום השואה, נגיף הקורונה, בית שמש, משה שיטרית
שיטרית מול גדר ההוסטל
שיטרית מול גדר ההוסטל
שיטרית מול גדר ההוסטל
שיטרית מול גדר ההוסטל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
תמונה ששווה אלף מילים.
משה
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 21 באפריל 2020, 07:08

מרגש