שכונות בבית שמש בדרך להסגר

ולא קשה לנחש לאלו שכונות מתכוונים הדיונים, חפציבה, רמה ב' בעיקר, ייתכן וגם שכונות רמה ג' וא' ברשימה. נזכיר הנפטרת הראשונה הייתה מנחלה ומנוחה.

רמה ב, רמה בעייתית
רמה ב, רמה בעייתית

העדכונים של משרד הבריאות מצביעים על הנתונים הבאים בבית שמש. כפי שכבר הובא כאן 199 חולים, מהם אחד מורדם ומונשם במצב מורכב. 12 חולים החלימו מהמחלה.

מצב הבדיקות לתושבי העיר מצביע על קיום 1,921 בדיקות קורונה. ומספר הבידודים בפועל, כלומר אלה שהוצאו מחוץ לביתם עומד על 90. המספר האחרון של המבודדים עומד על 1,251.

עם הנתונים האלה שוקלים כעת במערכות הממשלה להטיל סגר גם על שכונות בבית שמש.

דבר בלתי נמנע ואולי אפילו חובה ויפה שעה אחת קודם.

לפי אתר בחדרי חרדים הדיונים על הטלת הסגר על שכונות בעיר בית שמש מתנהלים כעת בישיבות הדיונים הסגורות. וזה למרות שרוב תושבי העיר נשמעים להוראות עדיין יש קבוצות גדולות המפרות ברגל גסה את ההוראות. האתר מצביע על שכונת רמה ב בה יש גורמים רבים הנשענים על רב הקהילה הרב נתן קופשיץ. בשכונה זו יש התקהלויות אסורות ואף התקיימו מניינים לתפילה.

הבוקר הלחימה משטרת ישראל כניסתם של מספר בתי כנסת בהם הופרו הוראות החוק.

מהעירייה נמסר בתגובה: עיריית בית שמש פועלת בהתאם להנחיות ממשלת ישראל ותבצע כל הנחייה שתתקבל.

יש התייחסות גם להפרות הוראות החוק בשכונות מסויימות. מאז הוכרזו ההגבלות על הציבור מקיימת עיריית בית שמש קמפיין הסברה רחב היקף במגזר החרדי. בין היתר פורסמו אלפי מודעות רחוב, הודפסו עשרות אלפי חוברות הסברה ביידיש ובעברית, נשלחו עשרות אלפי הודעות קוליות, נשלחו רכבי כריזה והתקיימו שיחות ישירות על ידי ראש העיר עם עשרות רבנים וראשי קהילות.

מדיניות העירייה היא אפס סבלנות להפרות של הנחיות הבידוד וכל מידע בנושא מועבר ישירות למשטרה להמשך טיפול. בשיתוף פעולה בין העירייה למשטרת ישראל, פניות על הפרות מדווחות למוקד העירוני שפועל בתיאום מלא עם תחנת המשטרה בעיר. כל פנייה מטופלת על ידי המשטרה ונאכפת בחומרה רבה. יודגש כי רוב מוחלט של תושבי העיר נשמע להנחיות." עד כאן תגובת העירייה.

נושאים: קורונה בבית שמש, רמה ב, משרד הבריאות
רמה ב, רמה בעייתית
רמה ב, רמה בעייתית
רמה ב, רמה בעייתית
רמה ב, רמה בעייתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: