ציונים כופרים, אנטישמיים ארורים הסוף שלכם קרוב!

כתובות גרפיטי מאיימות על חיי תושבי העיר. גרפיטי שכיער כל מקום מזדמן כולל פינת משחקים ודשא סינטטי. עיריית בית שמש מיהרה למחוק את הבושה. האם גם הוגשה תלונה במשטרה?

ציונות אנטישמיות ועמלק
ציונות אנטישמיות ועמלק

זה כבר לא בינם לבין עצמם בדאגה לשמור על צניעות, או למנוע מהפריצות להיכנס לחצרותיהם, זה הרבה יותר מזה. הפעם המטרה מוצהרת וברורה מאוד, הציונים. לגרש אותם מכאן, מבית שמש.

המחנה החרדי, נו, זה המוגדר אצלנו קיצוני, הפגין את עצמתו הלילה מול ועל גני משחקים, על תחנות אוטובוס, מול דומם, קירות וסתם מדרכות שרוססו בכתובות גרפיטי מחרידות ומזעזעות כל נפש בודאי כל יהודי ועוד יות רכל ציוני.

הנה כמה מהכתובות שנכתבו הבוקר על קירות רמת בית שמש א- רח' נהר הירדן. ציונים כופרים, ציונים = אנטישמיות, ציונות זה כפירה, ציונות = עמלק. אלו חלק מכתובות הנאצה שקיבלו כל ילד וילדה שלהם ושאינם משלהם במגרש המשחקים. על המגלשות, על הדשא הסינטטי, על תחנות אוטובוס, בקרבת גן המשחקים ברח הירדן, תמצאו גם פריצות החוצה. כותבי הגרפיטי ביקשו להביע מחאה ולא ברור כנגד מי ועל מה.

אמרנו, מילא כתובות על סגנון חייהם, מה עכשיו עשו להם הציונים? מה עשו להם היהודים הנלחמים מדור לדור בזרע העמלק ומצאו עצמם במרכז מעשה שטנה נועז שמחייב תגובה חריפה.

וגם איום היה שם, כלומר לא רק הצהרות על מה שאנחנו הציונים והיהודים אלא איום ממשי לחיינו, ציונים ארורים- הסוף שלכם קרוב. מאיימים, זהו איום רציני שצריך לקחת אותו ברצינות, מי יודע מה יקרה לאותו ציוני או יהודי שיסתובב בסביבה ההיא. האם נתחיל לחשוש להסתובב ברחובות עירנו?

במקומות לא מעטים אוירו גם דגלי פלשתין, ובתוכם כתובות כמו יהודי לא ציוני.. ציונות ובחירות = עמלק.

עיריית בית שמש מיהרה למחוק את הבושה הזו, אבל לא מיהרה לגנות, לא מירה גם להתלונן במשטרה. שאלנו את דוברות העירייה האם יצא גינוי בשם חברי הסיעו החרדיות בעיר. נכון לכתיבת הידיעה לא נתקבלה כלתגובה מהעירייה. עוד מעשה איום שעובד ללא גינוי.

נושאים: בית שמש, רמה א, חרדים, ציונים כופרים
ציונות אנטישמיות ועמלק
ציונות אנטישמיות ועמלק
ציונות אנטישמיות ועמלק
ציונות אנטישמיות ועמלק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ציונים כופרים, אנטישמיים ארורים הסוף שלכם קרוב!
תושב ותיקנכתבה ביום שלישי, 20 באוקטובר 2020, 10:59

הכתובת מדברת בעד עצמה,בלי הכללות אך אלו משלנו,והמתקן לא בעזה.

ציונים כופרים, אנטישמיים ארורים הסוף שלכם קרוב!
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 19 באוקטובר 2020, 08:17

ברוך הבא למועדון - יש קבוצה קטנה האם על כל שטות צריך להתרגש?