מועמד לראשות העיר מתערב בנעשה במועצה הדתית

מה עניין שמיטה להר סיני? מה למשה מונטג יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה לדיון פנימי במועצה הדתית למינוי יועץ למקוואות ולעירובין?

משה מונטג
משה מונטג

איך הגיע ממונה על ההנדסה, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה, משה מונטג לדון בענייני המועצה הדתית? מה לו ולעניין שאינו בתחום סמכותו או תפקידו? מה הוא שונה נניח מחבר מועצה אחר יגאל חדד (ש"ס), או מגב' סטלה ולטר (ליכוד), למה שני האחרונים לא מעורבים בעוד הוא כן מרשה לעצמו להגיע לישיבה טרום מליאה ללבן סוגיות ולהבהיר כוונות. האם עצם היותו מועמד אפשרי מטעם מפלגתו לראשות העיר נותנת לו גושפנקא כזו?

מונטג לא נחת מהירח, סביר להניח שמישהו ביקש ממנו ללכת לקבע מציאות. האם יכול להיות שמשה אבוטבול שמתוקף תפקידו הציבורי כראש העירייה, וגם כבעל השפעה על הנעשה במועצה הדתית- ראש המועצה הדתית הוא חברו למפלגת ש"ס- הוא אשר שלח את מונטג? יכול להיות. מונטג לא היה מגיע לשם אם לא הודיע על כוונתו זו לראש העירייה.

אם כך בודאי תשאלו למה אבוטבול בעצמו לא הלך לישיבה הזו? למה לא הא התייצב לעשות מה שמונטג עשה? ובכן ניתן רק להעריך, אבוטבול לא ממש שלם עם הצעד הזה פוליטית וגם לפי אמונתו הדתית. גם הוא יודע שהרב המומלץ לא יכול לכפות אורח חיים על ציבור דתי לאומי. ובימים האלה כאשר הוא משווע לקול תמיכה מכל מחנה עשה חשבון לעצמו, מוטב שמונטג ילך לשם מאשר אני. בשפה אחרת... שמונטג ילכלך מעט את הידיים שלו מול המחנה הדת"ל.

מונטג הרי לא דופק חשבון לאיש לפחות בעניין תוצאות הבחירות הקרובות, הוא בטוח שהבחירות הבאות הם בידיים שלו והניצחון ברור – השתלטות המחנה החרדי על העיר, ואם אפשר כבר בשלב הזה להתחיל להריץ את הרעיון למה שלא. וככזה התכנס עם הנוכחים והטיח בהם אמירות לא פשוטות כלל. יותר מתוכן מעליב היא הנוקשות בה התייחס בכלל לעתיד העיר, 'החרדים הם רוב והם ינהלו אותה'. זה משה מונטג שרוצה להיות ראש עיר? האם זה אותו משה מונטג שקובע שהוא או משה אחר (אבוטבול) יהיה ראש העיר בקדנציה הבאה? בכל אופן נוכחותו וסגנונו בדיון הזה הוכיחו מי יהיה בעל הבית האמיתי בכל מקרה, אם הוא כראש עיר או אבוטבול מטעמו.

ומעניין מה יאמור המשרד לשירותי דת על המציאות הזו, בה מנסים למנות יועץ מקוואות, ולא משנה בשאלה זו מיהו האיש, כאשר אין תקציב ובהיעדר מכרז כחוק.

נושאים: בית שמש, המועצה הדתית. המשרד לשירותי דת.
משה מונטג
משה מונטג
משה מונטג
משה מונטג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מועמד לראשות העיר מתערב בנעשה במועצה הדתית
בית שמשנכתבה ביום שני, 01 בינואר 2018, 12:02

אין אופוזיציה כולם נמושות ....

מועמד לראשות העיר מתערב בנעשה במועצה הדתית
חנה בן שיטריתנכתבה ביום שני, 01 בינואר 2018, 09:33

למה הוא מתערב? ואיפ הנציגים שלנו? הליכוד, מוטי כהן, פרס ואלי כהן, מה להם אין פה ואין מה להגיד?