עשרות מבודדי קורונה בבית שמש

הגוף המוסמך לדווח לתושבים על חולי קורונה הוא משרד הבריאות. מי מודיע על מבודדי קורונה? כל מה שהצלחנו ללקט הוא מחברי מועצה שטיפלו היום בהסעת מצביעים לקלפי מבודדים בירושלים.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
הרב ליצמן היום בבית שמש
הרב ליצמן היום בבית שמש

מספר מבודדי הקורונה בעיר, לפי מידע שהגיע אלינו, מגיע כבר לעשרות!!! אם עד כה חשבנו על כך שבבית שמש אין אפילו מבודד אחד הגיעו הבחירות וחשפו בפנינו מציאות בלתי מובנת. נכון, מבודד עדיין אינו חולה אבל צריך להיות זהירים בקרבתו או בקרבת מי מבני ביתו.

היום התברר כי בהסעות המצביעים לאוהלי הבחירות בירושלים נסעו לפחות 6 זוגות וזה מבלי לכלול משפחה שלמה (4 מצביעים) שנסעו להצביע עצמאית, ולא כולל זוג מחב"ד, ולא כולל מבודדים בעיר הוותיקה ששבו מטיול בתאילנד. הנה אם כן, בבוקר דיווחנו על המצאות מבודדי קורונה בשכונות א ו ג, עתה אנו יכולים לספר לכם כי יש מבודדים גם בשכונה ב וגם בעיר הוותיקה. כלומר באופן כללי, מבודדים מצויים בכל שכונות העיר.

חבר מועצת העיר החדש מדגל טיפל בהסעת המבודדים להצביע בירושלים ובידיו מצויים נתונים מדאיגים. "היו עוד כאלה שנסעו עצמאית". גם בידיו של יוסי גולדהירש אין ריכוז של כל הנתונים המדוייקים לגבי מבודדי הקורונה בעיר.

שר הבריאות ליצמן שהגיע היום לביקור בבית שמש לעודד מצביעים שמע טענות קשות על התנהלות משרדו בעניין המידע שיש להביא לתושבים בכל עיר ועיר. אחת הטענות היא הסמכות המצויה בידי משרד הבריאות ומד"א להביא מידע עדכני לגבי הימצאות מבודדים בכל עיר ועיר.

כיום ידוע על כ-5500 מבודדים בכל רחבי הארץ. כמה יש בבית שמש, כאמור אין לאיש מידע מדוייק."אמרתי זאת היום לשר ליצמן, ואני ממש מצטער שאין לעירייה מנדט לטפל או לדווח בנושא.. שאלנו את דובר משרד הבריאות לנושא ומה שהיה לו לומר לנו הוא שאנחנו עושים שיימינג לאנשים וזה לא בסדר". ביקשנו לקבל נתונים מדוייקים מאז הבוקר ועד כה לא נענינו. אם וכאשר תגיע תשובה נעדכן בהתאם.

נושאים: קורונה בבית שמש, משרד הבריאות, בית שמש, עירייה.
הרב ליצמן היום בבית שמש
הרב ליצמן היום בבית שמש
הרב ליצמן היום בבית שמש
הרב ליצמן היום בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עשרות מבודדי קורונה בבית שמש
גולש אנונימינכתבה ביום שבת, 07 במרץ 2020, 17:43

לילך תקראי שוב את הכתבה, מי שטען לשיימינג הוא דובר משרד הבריאות! לעירייה אין סמכות בכלל לטפל או לדווח בנושא, הסמכות ניתנה למד"א ומשרד הבריאות.

עשרות מבודדי קורונה בבית שמש
לילך
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 05 במרץ 2020, 16:42

חשבתי שעיריית בית שמש לא דואגת רק לכלבי וחתולי הרחוב, עכשיו הגיעה גם הזלזול בחיי אדם, תושבי העיר שאתם זורקים את חייהם לקיבינימאט! עיריית בית שמש טוענת לשיימינג??? כשהקורונה יגיע לתוך הבית שלהם מה הם יעשו??? ימשיכו לטייל ברחבי העיר ויהפכו למפיצי על??? מי חושב על שיימינג כשיש ספק הכי קטן שהוא נושא את הנגיף??? אגואיזם נטו! יש מעין תחושה שראשת העיר וכל חבר מרעיה סומכים יותר מידי על ״השם יתברך״ שהוא יציל ויושיע, אתם הוזים! כפי שאמר לכם הישמרו לנפשותיכם מאוד מאוד כך מן הסתם הוא מצפה שתשמרו על כל יצורי בריאתו בכלל ועל אדם אחר בפרט! נמאס מהגישה של ״יהיה טוב אלוהים שומר״! תתעוררו לפני שהאלוהים שלכם ישלח אותכם לשנת עולמים! ואל תצפו להתעורר עם ״ביאת המשיח״ כי ממילא לא תקומו, אם זילזלתם בחיים אחרים אל תצפו שחייהם יהיו שלווים וגם לא מותכם! אתם מגעילים! אם מישהו ימות כי השיימינג עניין אותכם יותר נותר לי לאחל לכם שזה יהיה בביתכם!