שמונה שנים לפטירת הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

סיעת ש״ס קיימה אמש עצרת הילולא למרן אביר הרועים רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל בבית שמש בביתו של ח״כ משה אבוטבול

מנהיג שס מדליק נר זיכרון
מנהיג שס מדליק נר זיכרון

בעצרת השתתפו הגאון רבי דוד יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף, חבר מועצת חכמי התורה. מכובדים רבים מראשי התנועה כמו יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי, חברי הכנסת יואב בן צור, חיים ביטון, אוריאל בוסו, הוזמנו וטרחו להגיע לעצרת. ח"כ משה אבוטבול ראש העיר לשעבר, אירח את המכובדים. השרים לשעבר איציק כהן, יעקב אביטן ואריאל אטיאס, חכ״ל משולם נהרי, יוסף טייב, דני סיידה, מנכ״ל ׳בני יוסף׳ הרב אבנר עמר ומנכ״ל ׳אל המעיין׳ משה אילוז, חברי מועצת העיר בית שמש מטעם ש״ס ועוד.

המארח חה"כ הרב משה אבוטבול אמר בפתח דבריו שהוא מתרגש לערוך את הכינוס המיוחד הזה בביתו, הוא זוכר את ימי הבראשית של תנועת ש"ס, הוא לא יכול לשכוח כמה פעמים מרן היה מגיע לבית שמש בכדי לחזק את התנועה הקדושה, והנה בחסדי ה' רואים את מעשיו הברוכים איך הם הפכו עטרה לדורות, וכיום התנועה היא אימפריה תורנית, ובבית שמש עצמה יש אלפי תלמידים ברשת החינוך של ש"ס, כך שמי שזוכר את ימי הראשית של ש"ס חש את ההרגשה של "היינו כחולמים", אבל חזונו של מרן קם והיה, תנועת ש"ס ממשיכה את מורשתו ואת מפעליו ומדן ועד באר שבע מהולל שם ה".

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א אמר בפתח דבריו כי בימים אלו היו לו הזמנות רבות להגיע לעצרות לזכרו של מרן, באזור המרכז היו לו שלשה עצרות, וחשב להיות בשלושתם, אך היה לו חשוב להגיע לכינוס מיוחד זה, שכן נציגי ש"ס הם ממשיכי מורשתו של מרן והם השליחים שלו דבר יום ביומו, ולכן חשוב היה לשבת אתם בצוותא, ולחזק אותם על העשייה הברוכה שהם עושים.

בהמשך סיפר הרב דוד יוסף מחוויותיו בצלו של אבא ע"ה. "פעם שאלתי אותו, אבא נוסע מעיר לעיר מדבר אל העם, הוא ירד אל העם בדרשותיו, סיפר סיפורים אמר דברי תורה משובבי לב. שאלתי אותו "אבא אתה נהנה מזה, לא עדיף לכתוב עוד תשובה בהלכה?", השיב לי מרן 'אתה חושב שאני אוהב את זה, אבל זה לא עניין של מה אני אוהב אלא מה רצון ה', הקב"ה רוצה מאתנו שנשיב את בניו לחיי תורה ומצוות, וזו השליחות שלנו בעולם'".

שאר הנוכחים בכנס כולם הזכירו מהימים בהם היו נוהגים לביתו של הרב ולשאול בעצתו ולמעשה לקבל הוראות תפעול ותפקוד. כל אחד על י צרכיו וכל אחד על פי הבנתו נדרש לעצות הזהב שהשיא הרב עובדיה יוסף. גם בבתי הכנסת הזכירו מעשיו ולימודיו החשובים והדגישו עד כמה חסרונו של מנהיג בעצמה כזו חסר בנוף הציבורי. "ולא שאין תלמידי חכמים גדולים , מרן היה יחיד ומיוחד,.

נושאים: הרב עובדיה יוסף, סיעת שס, בית שמש, משה אבוטבול
מנהיג שס מדליק נר זיכרון
מנהיג שס מדליק נר זיכרון
מנהיג שס מדליק נר זיכרון
מנהיג שס מדליק נר זיכרון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: