עזרת אחים, אל תפקירו שכנים וחברים

בימים אלה שהם ימים יוצאי דופן מגלה הגוף הזה פעילות חסרת מעצורים, מלאת מעוף ויכולות שלא ברור מניין בדיוק האצילים האלה הפועלים שם שואבים את היכולת

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
ארגון וחלוקת סלי מזון עזרת אחים
ארגון וחלוקת סלי מזון עזרת אחים

על ימי החסד, ההקרבה הפרטית, האחווה והשכנות הטובה שנרקמה בימי הקורונה עוד ייכתב וידובר. כאשר נסיים את המערכה הזו, אם בכלל, פרק נכבד ייוחד לפעילות הגוף של עזרת אחים בבית שמש. בימי שרה , ובימים אלה שהם ימים יוצאי דופן מגלה הגוף הזה פעילות חסרת מעצורים, מלאת מעוף ויכולות שלא ברור מניין בדיוק האצילים האלה הפועלים שם שואבים את היכולת האין סופית שהם מעניקים בחום ובאהבה יתירה לכל.

מוקד קורונה עזרת אחים ממשיך לתמוך ולעזור גם אחרי תום ימי חג הפסח והמימונה. אלפי מנות אוכל הגיעו לבתי מבודדים, וחסרי ישע אחרים שביקשו רק שיזכרו שהם אכן בחיים. עזרת אחים היו שם להושיט עזרה.

מבודדים 'סובלים' מבדידות, וכל דפיקה על הדלת עבורם היא עולם ומלואו, מחסור בציוד, תרופות ומזון בעיקר הופכים אותם להיות תלויים בצורך, ואת המחסר הזה ממלא הגוף שנקרא עזרת אחים.

בפניה מחודשת, כמעט בכל יום, יוצאת פניה בנוסח זה או אחר מבית העזרה בנחל לכיש. המטרה להגיע לכל מי שעוד לא הספיקו להגיע. לא לשכוח אף אחד, אף אדם, ולא משנה מיקום מגוריו, זה יכול להיות השכן בדלת לידך, זה יכול להיות בן המשפחה שסמכתם שהוא מטופל ואינו זקוק.

"הם צריכים אותנו, הם מבודדים אנחנו חייבים לעזור להם, הם צריכים לאכול אנחנו חייבים לבדוק שהם איתנו" אומרת הפניה האחרונה מבית עזרת אחים.

באם אתם יודעים על אנשים מבודדי בית, מבוגרים, או זקוקים להעברות חבילה למלוניות קרונה, שינוע לבתי חולים (לא חולי קרונה), אנשים שצריכים עזרה בארוחות ובכל עזרה אפשרי. אנא הפנו אותם אלינו או שתפנו בשמם כדי שנוכל להיות שם לעזר, תראו את אופן הפניה, 'אנא' הם מבקשים מתחננים. לא מפרסמים וממתינים אלא משתדלים, ואין אדם קרוב לחברו יותר מאשר בשעת צורך. בשעה הזו מרגישים בעזרת אחים, ומדגישים את חשיבות נפח המושג הזה שמקבל משנה תוקף, בעת צרה.

"נשמח אם תפרסמו את זה לכמה שיותר אנשים בכדי שנוכל לעזור לכמה שיותר משפחות , ואנחנו עושים את הפשוט מאליו, מפרסמים. בסהכ מפרסמים גם את הנייד של המקום כדי שאתם הקוראים תוכלו להפיץ בקרב חבריכם. הטלפון 02-9990000 שלוחה 1.

נושאים: קורונה בית שמש, מפעלי חסד, עזרת אחים
ארגון וחלוקת סלי מזון עזרת אחים
ארגון וחלוקת סלי מזון עזרת אחים
ארגון וחלוקת סלי מזון עזרת אחים
ארגון וחלוקת סלי מזון עזרת אחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עזרת אחים, אל תפקירו שכנים וחברים
רועי
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 16 באפריל 2020, 05:00

עזרת אחים כשמם כן הם. מלאי אמביציה לסייע לכל אדם ולא משנה צבעו או השקפת עולמו. הם מגיעים לכל מקום.