עובדי העירייה מילאו את מקום הצעירים שלא הגיעו לוועידת הצעירים

לוועידה שיצאה עם תקוות לגייס צעירים לבנות עתידם בעיר, לא נרשמו מספיק והנוכחות הדלה גרמה להעתקת קיומה מהיכל התרבות לאשכול פיס. את הכיסאות תפס הכוח הצעיר שהוזרם לעירייה בעידן בלוך

3 / 5 ☆ מדרגים: 2
ועידת הצעירים, הכיסאות הריקים
ועידת הצעירים, הכיסאות הריקים

אתמול והיום התקיימה בעיר ועידה, ועידת הצעירים שמה. מה יעדיה של ועידה? על כך למדנו מתוכן ממומן בעיתון: "מטרת ועידת הצעירים היא להניח על סדר היום הציבורי את השאלות המרכזיות העוסקות בסדר יומם של צעירים בעיר בית שמש ובמדינת ישראל".

מה לדעתכם השאלות המרכזיות? חינוך, תעסוקה, יזמות, תרבות, איכות חיים. כן, היו שם דוברים שבאו אכן להציג רעיונות.

כמה באו ממדינת ישראל להשתתף בוועידה? כמה מבני בית שמש נכחו בוועידה?

העירייה הוציאה כמה עשרות אלפי שקלים לקיומה של הועידה, שאפשר רק לברך על קיומה. גם אם לא עמדה ביעדיה טוב שמישהו יוזם ומקדם רעיון כזה. הטיבה לבטא זאת אדית בר זגורי- אורחת- שהחמיאה לעצמה תוך הצגת סיפור חייה 'מגזרת' הצוערים של משרד ראש הממשלה ובדרך לא פסחה על עליזה בלוך, יחסי חברות קרובים בין השתיים. במהלך רבע שעה שעמדה על הבימה, תיארה את הדרך שהיא עשתה מהודו ועד לתפיסת עמדה/כסא בתפקיד חשוב במשרד הפנים ובקרוב בתפקיד מנכ"לית תכנית בלומברג לקידום ראשי רשויות. "כאשר בראש רשות עומדת אישה עם רוח ומחשבה כמו שיש לכם כאן בבית שמש, שאין אצלה הגבלה בשעות העבודה גם אתם יכולים להגיע לאן שאתם רוצים ושואפים". כך פחות או יותר.

הועידה הייתה אמורה להתכנס בהיכל התרבות, ההיכל המפואר סוף סוף לבש חג לקראת האירוע, דגלים הונפו או הושארו מיום ירושלים, ברגע האחרון הועתקה הועידה לאשכול פיס. התירוץ: הרשמה מצומצמת והיערכות ספק האוכל...

בהערכה גסה מאוד לא יותר ממאה איש. לפי הדובר היו שם כ- 200.

אז כמה הגיעו לוועידה?

היעדר נוכחות היא כישלון של מערך ההסברה ויחסי הציבור. כי תוכן היה, נוכחות כבר בעיה של המארגנים, וביניהם אחד עוזר דובר העירייה.

גם המחשבה לקיים ועידה בשעות הצהריים, שעות לא מתאימות לצעירים תילקח בוודאי בארגון הועידה הבאה שחשוב שתהיה. רוב בני הגיל 25-40 הגיל לו יועדה הועידה לדברי שייקה ממדור צעירים עובדים או לומדים, או עסוקים בענייני יום יום, יכול להיות עוד תירוץ. וכאשר הפרסום לקיומה של ועידה כזו עומד על רכישת דאבל פרסומי בעיתון (כמה כבר מינויים יש לאותו עיתון בעיר- וכמה מתוכם הקדישו קריאה לשני עמודי דברים מרוחים.)

אז מה עושים כשההרשמה נמוכה (מאוד!!!) מגייסים את- ניחשתם נכון, את צעירי עיריית בית שמש. כך אפשר היה לראות שם כמעט את כל כוח העבודה החדש שהוכנס בעידן בלוך. זרם דם צעיר למערכת מיושנת. היא בהחלט מגמה טובה.

מה הציגו בפניהם? על מה ניהלו יום שלם? בדרך כלל בוועידות יוצא כל עיתונאי (מעניין אם הייתי העיתונאי היחיד שביקר בוועידה) עם חומר כתוב להמשך הדרך, ללמוד ולעבד מחשבות. שוב, מחלקת יחסי הציבור רשלה ולא חשבה למפרע להכנת תכניות מגירה, תכניות בניה עידיות והי לא חסר בעידן בלוך תכניות כאלו שייטיבו עם צעירים מתעניינים בפיתוח מקום מגורם.

משום מה בלטה היעדרותם של נבחרי הציבור, 21 נבחרים, וכל הבמה הייתה של בלוך. אם חינוך- היכן הממונה על החינוך. ואם פיתוח- היכן הממונה על ההנדסה? ואם צעירים- היכן הממונה על הצעירים להציג את רשת המתנסים, אירועים, ספורט וכו'. וכן על זו הדרך...

קיום הועידה ובכלל יוזמה כזו וגם אם הסקתם מכאן שהיו נקודות ראויות לתיקון צריך להמשיך ולקיימה תוך שימת לב לחובת המסגרת .

נושאים: ועידת הצעירים, בית שמש, עליזה בלוך. היכל התרבות
ועידת הצעירים, הכיסאות הריקים
ועידת הצעירים, הכיסאות הריקים
ועידת הצעירים, הכיסאות הריקים
ועידת הצעירים, הכיסאות הריקים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:32 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עובדי העירייה מילאו את מקום הצעירים שלא הגיעו לוועידת הצעירים
ישראל
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 12 ביוני 2022, 11:14

כתיבה עילגת של איש ממורמר

עובדי העירייה מילאו את מקום הצעירים שלא הגיעו לוועידת הצעירים
יעקב
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 09 ביוני 2022, 12:00

סוף סוף עיתונאי אמין וישר שחושף את האמת מאחורי כל הטררם.